sindrulf Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 har en kyosho tr-15 som er ment for 0.6hk motor, jeg satte inn O.S cv 15rx på 1.2 hk, altså en fordobling i motoreffekt. den drar som pokker as, minner meg om dahlback sportquattroen når jeg drar på:D menne jeg tror ikke bilen tåler det, bakdiffen røyk og akslingene fra midtdiffen har gnagd seg inn i pinion gear quick release festeannordningen. litt stolt :o så nå har jeg pirka vekk bakdiffen + axlinger, lagt vekt over forhjula og kjører med forhjulstrekk. tror du det spinner eller:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 bilde av bilen 1:10 tr-15 awd og motoren os 15cv-r X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 er syk, kjeder meg litt. skulle egentlig kjøpe 15cv, men siden norwegian modellers hadde bestillt feil, fikk jeg 15cv-r til samme pris den motoren kan jeg anbefale, har litt trøbbel med snora, den vilikke bite rundt veiva, ellers er den himmel. får vel ta en service på bilen etterhvert, vaske med isoprop, fixe startsnor, diff osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Gamlebilen var så underdimensjonert i forhold til motoren at jeg røyk 5 bakhjulsoppheng på en sesong:eek: Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 hva slags motor hadde du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by sindrulf hva slags motor hadde du? Hadde en liten men skikkelig hissig Tamiya konkurransemotor, i en 1/10 Tamiya elektro ombygd til bensinbil. Helebilen vrei seg ved gasspådrag, derfor den røyk. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 har lyst på road hawg dekk, bilen er så vnskelig å kontrollere (faktisk en grunn til at det er bedre med fwd), ved fullt gasspådrag. hadde disse på min forrige bakhjulstrekker, etter det har jeg limt dekka fast til felgen. kanskje det funker nåda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 hmmm, det bildet ville fortsatt ikke:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg