Desmond Tutu Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hei. da er jeg i gang med å bygge ny stereo igjen. alt skal byttes ut. men starter i bagasjerommet å jobber meg framover så jeg slipper å få så veldig mye pusse arbeid på en gang! det som foreløbig skal inn i bilen er: MTX 5500 12" sub 2 stk MTX forsterkere. (MXA6004 .MXA8001) å ett sett MTX 5.1/4" kompsett. pluss div andre småsnax! har jobba med anlegget i ei uke nå. så det begynner å ta form. men det er vell bilder som selger. så her kommer en liten serie på det jeg har gjort fram til nå. enjoy. Gamle anlegget. nytt golv. Bærekonstuksjon for neste golv. papp mal for å få best mulig passform på golv nr 2 Golvet på plass. Bass kassa ferdig. lukka kasse med 2 kammer bygd i 22mm mdf. svintung! prima maskerings jobb. skal støypes deksel her. Dekselvingene støpt, neste stopp, pussemaskin. kassa trekt i svart skai. å kabler montert. alle kabler må monteres på plass før kassa går inn i bilen da det er UMULIG å komme til for å få kobla dette siden! Heimsnekkra plugg. hele kassa blir "plug and play" forhåpentligvis! Trangt som svarte! brife å tilslutt. høytalerne som skal inn baki. men dette blir ikke påbegynnt før siden. More to come. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Pent dette !! :) Gleder meg til resten :) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Rått :D Skru opp litt en dag da, så hører jeg det kanskje inn hit? :P Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taad Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 pent.. ;) mye betalte du for skai'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Rått :D Skru opp litt en dag da, så hører jeg det kanskje inn hit? :P Hehe. skal huske på å gjøre det. kjører jo med full kamfer på stereo`n uansett da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 pent.. ;) mye betalte du for skai'en? Betalte 198 kr meter`n til en salmaker neddi byen her. var veldig fin både av utseende å lett å jobbe med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Da er kassa montert å funksjonabelt oppkobla! alt funka på første forsøk.... (må ha skjedd noe rart her) men her ikke helt ferdig enda! mangler feks deksel over forsterkerne, høytalera bak. + div andre små dingser. må få lurt inn noe vifter på sett å vis. da det blir litt... *kremt* varmt baki der. men dette løser jeg underveis! det viktigste nå er at jeg har lyd igjenn! å steike for en lyd! durer godt baki der nå ja!. slenger ved litt bilder..... husk. er ikke ferdig. mere kommer etter hvert som jeg lager ting!. swing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 her var det ikke plass til mye nei:) hehe ikke noe å si på denne innstalasjonen annet en pent....meget pent hellothere Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Betalte 198 kr meter`n til en salmaker neddi byen her. var veldig fin både av utseende å lett å jobbe med. salmakern eller???!!! hehe.... :hammer hva heter butikken? bor ikke så langt fra tr.heim selv. fint anlegg forrestn. skal det ikke være porter på Mtx`an?? hmm... Siter D koste å værra kar. Kjør volvo!!! :cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 salmakern eller???!!! hehe.... :hammer hva heter butikken? bor ikke så langt fra tr.heim selv. fint anlegg forrestn. skal det ikke være porter på Mtx`an?? hmm... Antonio arenas i elgseter gt har skai. å nei! trenger ikke være porter på mtx. det følgte med byggetegning på kassa for både porta å lukka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Drit bra :D Kjørte forbi en dag etter jobb(i forrige uke), og da var det helt tom baki ;p Men nå ser jeg du har fiksa faenskapet :D NICE! Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Oi! Det var skikkelig pent! :D Kan du fikse noe lignende til meg? Send en pm neste gang du er i haugesunds-området :P Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 da har jeg fårr gjort litt igjenn... inkludert plukka ut anlegget. æssj. driver å retter opp ett problem som har plaget meg siden jeg satte inn kassa! jeg kommer ikke til for å justere 4 kanalern! men ser ut som det løser seg nå. redningen kom i form av. 5 meter kopper bensinslange. 10 meter wire. en eske med kabelsko. å 6 stk ventilhetter til dekk.! lirker ut noen bilder.... "litt" stein alder patent! men den funker faktisk! er bare 40% ferdig her. mangler enda 3 stk juster dingser. å ventil hettene er lakkert svarte! håper på å få ferdig dette i morgen! skikkelig teit å ræse rundt uten lyd å interriør bak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Utrolig tøff patent! babyhmm? Slike fikse løsninger liker jeg :D Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Utrolig tøff patent! babyhmm? Slike fikse løsninger liker jeg :D rå løsning ja!! hvordan kommer folk på ideene?? drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg