ekkoj Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Nei det var liksom ikke for alt...men ja, det er i orden...du vet hva du trenger, så bare si ifra....du kan jo egentlig få komplett lås av meg, så er du på den sikre siden;) Slå på tråden en dag da....:)Får se om jeg ikke kan få det til i helga. Kommer litt ann på om jeg får deler til Golfen på fredag... Møtte deg forresten ned i byen nå... tuta, men veit ikke om du fikk det med deg... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Får se om jeg ikke kan få det til i helga. Kommer litt ann på om jeg får deler til Golfen på fredag... Møtte deg forresten ned i byen nå... tuta, men veit ikke om du fikk det med deg... hehe..nei...fikk ikke det med meg gitt...hadde på for høy musikk:D:D:D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hallo. Digger bilen din!!! Skal ha på samme bakfanger og skjørter som deg, men skal ha Csr frontfangeren også. lykke til med bygget! det blir nok helt rått til slutt!! :wave http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=709 Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 hehe...ja, seff parkerer jeg inne....Her jeg bor er jo naboene mine kjeltringer så...hehe:D:D:D hehe fornuftig d... vi bor jo tross alt i oslos harlem hehe... som dissa jorunalistene så fint kaller d...:D Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 hehe fornuftig d... vi bor jo tross alt i oslos harlem hehe... som dissa jorunalistene så fint kaller d...:D hehe...så sant...dessverre! Er så ille at kjæresten min nesten ikke vil flytte inn til meg:( Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Sinnsykt fet vectra mANIAC!! Driver og titter etter småting til bilen min. Felger holder ikke for å avgubbifisere den :D Blir vel senking til våren. Hva med et custom tilpasset astra extreme kit? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg