timlovin Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hei! Fetteren min vil kjøpe seg Opel Omega 3000.. Og lurte på om jeg kunne hjelpe han litt og finne lotus styling til den! Noen som har noen nettsider? Jeg har leita her, og googla på styling til den, men finner ingenting!! Hilsen Tim ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Se HER Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timlovin Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Tusen takk.. ;D Nå blir fettern min glad :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg vet at det svenske firmaet som tildligere het HTtrading også solgte slike lotus sett. Men de har tydeligvis byttet navn for jeg finner dem ikke lenger. Du får tipse han om OMC ! Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg vet at det svenske firmaet som tildligere het HTtrading også solgte slike lotus sett.Men de har tydeligvis byttet navn for jeg finner dem ikke lenger. Du får tipse han om OMC ! Er vell realcar.se eller no det Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex S13 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 noen som trenger omega delebil? Regna med at det var noen opel-folk på detta forumet:) dårlige kanaler og en del småbulker! men ellers tror jeg den er kurant. mye hele deler på`n! bare å sende meld på 90660158.. mvh alex :drive2 Siter 90`Nissan 200sx S13 71`Austin clubman mini 96`Opel Astra frue-edition (sånn med to dører for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg