Polizei Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Fick ett par roliga bilder idag!! Träffade förra ägaren av bilen som hade haft den sen den var ny i förgår han trodde inte det var sant då han såg sin bil nu!! Jag hade ju alldrig tagit några bilder på bilen innan jag började bygga på den... Frågade då honom om han hade några.. Han sade att han hade för sig han hade ett par på en diskett, han hade nämligen tagit kort på den sen lämnat in dem o fått dem digitaliserade.. Och idag fick jag dessa av honom!! Bilderna tagna Hösten 1987 (Bilen 3 år gammal) Köpte bilen av honom våren 1998 och nu i sommras 2002 såg den ut så här!! Bilderna tagna Sommaren 2002 (Bilen 18 år gammal) Var roligt att äntligen få nåt ordentligt att jämföra med tyckte jag ialf :) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Har du aldri hatt problemer med snuten med tanke på at du ikke har noe skiltlys? Eller har du gjemt de godt? :) Har tenkt på clean bakluke selv..og billigste og beste løsning på hvor man gjør av skiltet er å gjøre som deg..Men hvor lovlig er det da? :) Hvis de ikke tror du har en echte Polizeiwagen aus Deutschland og ser gjennom seine Fingern på det? ;) Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Nej det är sant tycker inte om när det är utskärt i stötfångaren ser så kantigt ut! Letar efter en sån här defussor att sätta där nere och sätta plåten på!! Tror det skulle bli bra!! Nu sitter det en numerplåtsbelysning mellan plåten och stötfångaren på undersidan det är knappt så man ser den!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 kult! hehe SKIKKLIG fint det orginal intriøret må jeg si!! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Skal få eierene før meg til å sende bilde til meg. Lurer på hvordan bilen var orginal. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Kom til å se reg. nummeret: er det bare meg, eller er det litt redigert? LYS 382 LYS 832 Heftig bil forresten :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Originally posted by magzmod Kom til å se reg. nummeret: er det bare meg, eller er det litt redigert? LYS 382 LYS 832 Heftig bil forresten :) Greit måte og bli kvitt fotosnut, og det er ikke slikt man legger merke til ved første øyekast..... et godt bevis på hvor lang tid det tok før noen så det her. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 De nya bilderna är omgjorda för att de ligger på min hemsida!! Vill inte showa med mitt nr men igentligen är det LYS 832... Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 svensken skriver jo litt norsk! :D :) ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Nåen som vågar sig på att photoshopa dit den diffusorn på min Golf bak?? Prövade men får det inge bra!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Polizei Nåen som vågar sig på att photoshopa dit den diffusorn på min Golf bak?? Prövade men får det inge bra!! Denna diffusor alltså!!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Polizei Denna diffusor alltså!!! Okei, jeg vetta faen hva en diffusor er, men satser på at det er den spoilertingen der nede... :) Uansett ble ikke resultatet så veldig bra, men det skader vel ikke å poste det allikevel... Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 sånne diffusorer/downforcerensom noen velger å kalle det er det absolutt styggeste som hektes på golf 2 mener da jeg.. synes ikke du skal ødelegge den pene golfen din med de polizei Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Jo då det vart rätt :) Skulle vilja ha en sån på bilen min bland annat för att ha nr plåten sitta på den.... Sen passar den ju ihopp lite med RS-fronten tycker jag... Finns hos Rieger just den där modellen?? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Polizei Denna diffusor alltså!!! er ikke den downforcen lett å knekke siden det ikke er nokke stag i mitten?? min ser slik ut og den er stag i Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg