amplifiedchicken Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 noen her som har bygd om fra automat til manuel på s13 før? trenger litt hjelp til det, og trenger girkasse++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 christ, finnes den med automat?! skal ikke være noe big deal det, hvis du ikke må bytte mye da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 noen her som har bygd om fra automat til manuel på s13 før?trenger litt hjelp til det, og trenger girkasse++ trenger vell som på alla andre ombygninger, nye deler :P må ha nytt svinghjul og girkasse ivertfall, og clutch Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amplifiedchicken Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 snakket med en kompis han snakket på at man trengte mellom aksling også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242tic Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Trenger vel også trykkplate og evt pedalsett/vaiere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 alt elektriske nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 alt elektriske nytt! Skal ikke være nødvendig... Men antakelig må du koble slik at bilen får beskjed om at den står i park. Hvis ikke får du ikke start. Må vel ha masterpumpe for clutch og... Eller er det ikke hydraulisk clutch på de? Edit: snakket med en kompis han snakket på at man trengte mellom aksling også.. Stemmer nok det ja. Må ihvertfall jeg gjøre om jeg skal bytte på min. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg foreslår at du hører med http://www.200sx-ogn.org/ de på forumet der inne har god greie på dette. de kan og har prøvd det meste..! Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg