icemanx Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 noen som vet hvorfor RFX9220 spilleren min ikke vil åpne seg ? har koblet på alt av kabler , spilleren slår seg på men det er hverken lyd i den og displayet vil ikke åpne seg så jeg får satt inn CD MVH Morten Schjetne Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Litt gammel tråd, men har noe av det samme problemet. Har du fått fikset din? Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Er nok mulig fordi det er en RF spiller, de hadde store problemer med mekanikken på flere av modellene.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 til meg var det bare at ene +12V ikke hadde kontakt i kabelskoen den stod i.. så når jeg fikk +12V på både den røde og gule lederen i kontaktstykket så begynte den å fungere :) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg