Keng Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 trur det er 60km/t på klyve veien!!! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er bare å sjekke opp det.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Ring VG. Dette får nok et kjempeoppslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 hahahha keng.. den der var kjiiiip.. må begynne og bruke gassen litt mer da :D Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Dette MÅ du bare kontakte media angående, dersom dette stemmer. (Hey, min første post på bilformet siden Februar....) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Mange som har sagt det før, men Keng, send en tipsmail til VG, dette er en "Heia Norge" sak om ikke annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er det ikke 50 sone der da?Da stemmer bota Det står jo på bota: Kjørt med hastighet av 57km/t i 60 km/t sone Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 trur det er 60km/t på klyve veien!!! Jeg trur det er 50.. Men jeg er litt usikker.. Jeg vet at det blir 50 etter 80 sonen når du kommer fra Skien via Hulkaveien.. Og jeg trur faktisk det er 50 helt til Rundkjøringa.. Men det er jo bare å sjekke neste gang du kjører der.. Uansett så er det jo skjedd en feil her.. eller 2.. avhengig av hvordan du ser det.. Du brøyt fartsgrensa og poltimannen dro en skriveleif :hammer Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 men altså uansett da, så kan man da ikke få bot for å ikke kjøre i fartsgrensa, siden det bare er en maksimal-grense.. hmm.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 hadde ALDRI skervet under på den.. men gå til tingretten.. duden har jo skrevet svart på hvit av du har kjørt i 57km/t i 60sona, så da har du ditt på ditt tørre, spiller jo ingen rolle om nissen har skrevet feil :wave Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 var hos politiet akkurat! de sa bare det var en skrive feil så dem strøk over 60 tallet og skrev 50 i stedet :( Men blir ikke det på en måte en dokumentforfalskning a? når han klusser på en kopi i ettertid ? Men samma faen må betale bota :( Var vist 50 sone jeg hadde kjørt på så dermed brøt jeg fartsgrensa med 7km/t :( Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Huff , ja ... Stod der en stund å kikka mens jeg venta på noen ... Var ENDEL som ble tatt den ettermiddagen ... Sa de noe om potta de eller? den så ikke helt orginal ut .. bråka litt mer en standard syns jeg :p Meg og noen kamerater henta noen plakater på Prix, så spraia vi på at det var fartskontroll, og satt den lenger nedafor Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 hehe... NICE.. bra at noen tar ansvar... cred t deg/dere bjaa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det stod jo på bota svart på hvitt. At du kjørte i 57km/t i 60 sonen... Da må det vel på en måte gå an å slippe unna? var hos politiet akkurat! de sa bare det var en skrive feil så dem strøk over 60 tallet og skrev 50 i stedet :( Men blir ikke det på en måte en dokumentforfalskning a? når han klusser på en kopi i ettertid ? Men samma faen må betale bota :( Var vist 50 sone jeg hadde kjørt på så dermed brøt jeg fartsgrensa med 7km/t :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Huff , ja ... Stod der en stund å kikka mens jeg venta på noen ... Var ENDEL som ble tatt den ettermiddagen ... Sa de noe om potta de eller? den så ikke helt orginal ut .. bråka litt mer en standard syns jeg :p Meg og noen kamerater henta noen plakater på Prix, så spraia vi på at det var fartskontroll, og satt den lenger nedafor nei han sa ikke en dritt om potta hehehe.... den bråker som en gal da jeg presterte å smelle eksospotta i en svær stein svært hull rett før kat'n. :P Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg