Dr_S Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Så denne her om dagen...hvem lager denne typen skilt? Denne typen er vel også uten reflekterende bakgrunn vel? Er jo relativt nye skilter.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Du kan prøve å ringe eller maile til http://www.skiltfabrikken.no/ i oslo eller så kan du høre med http://www.krapfossindustrier.no/ i moss... Det er hvertfall der jeg fikk mitt skilt fra.. Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Du kan prøve å ringe eller maile til http://www.skiltfabrikken.no/ i oslo eller så kan du høre med http://www.krapfossindustrier.no/ i moss... Det er hvertfall der jeg fikk mitt skilt fra.. Har prøvd de i Oslo før, der fikk jeg beskjed om å få rekvisisjon fra Biltilsynet....Hvordan gjorde du hos de i Moss? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Du må si at du skal ha en skilt til f.eks din reserverte parkeringsplass på jobben.. :) Dem kalte det et lite mc skilt når jeg bestilite i hvertfall og da fikk jeg sendt det i oppkrav det er helt likt det som er på bilde.. I moss så fikk jeg et med bare påklistret tall og bokstaver, men i oslo fikk jeg et som var stanset ut lik som på bilde.. Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 blir dette godkjent? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 blir dette godkjent? Nei! Da må du til biltilsynet og få det skrevet inn i vognkortet, og det er ikke så lett å få godkjent.. Hvis du ikke har en evo f.eks. da... Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 SKal utrolig mye å få det til å bli godkjent, må nesten kjenne duden på Biltilsynet for at det skal klaffe tror jeg..Men skal bestille skilt der i Oslo ;) Bilder av ditt skilt på bilen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er det ikke sånn at vis skiltet ikke er med refleks,så blir det som å kjøre uten skilt eller dokumentforfalskning. Skal mye til for å få det godkjent. Vil ha jeg og :) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Så lenge skiltet ikke er utlevert av biltilsynet, enten det er refleks eller ikke, så er det dokumentforfalsking. Du har ikke lov å kjøre med "egenprodusert" skilt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Nå handlet ikke denne tråden om hvorvidt det var lovlig eller ikke med lite skilt foran. Alle som kan litt om bil vet at dette ikke er lov å lage selv. Men på en annen side, who cares? :ass Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Denne typen jeg er ute etter.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Du må si at du skal ha en skilt til f.eks din reserverte parkeringsplass på jobben.. :) Som dette de har i Oslo? Kaller det "parkeringsskilt": Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hva med et av disse? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg