Gå til innhold

trenger en bakfanger som kler rs 4 fangeren

Ranger emnet


vw vento lover

Anbefalte innlegg

noen som vet om en bakfanger til vento som har rs 4 stilen har sett på en haug med fangere og synes ingen står i stil med framfangeren, dette gjør meg en smule irritert :fire: hitil er den eneste løsningen jeg finner å kjøpe gladiator bakfangeren fra rieger og montere rs 4 riller på sidene av den men vet ikke hvor godt den kler evolution sideskjørtene. og til dere som skriver om 225/35/18 dekker spørs ikke det også på innprsset på felgene? hvis det finnes så er jeg også på jakt etter tsw venom look i 18" har sett noen radius felger men de var grisedyre og vet ikke om de finnes i 4 på 100 boltsirkel. Alle tips tas i mot med stor takknemlighet....

 

normal_PICT1125.JPG

 

normal_PICT1144.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Sinnsykt strøken den bilen din:)

Gleder meg til å se hvordan den blir fremover:) Det er bare å pøse på med bilder, det er kult å sitte å se fremgangen på andres biler syntes jeg, fordi da får man ofte endel tips egentlig. Jeg kan skaffe deg bakfanger noe liknende den jeg har, men er jo ikke sikkert du liker det utseendet.

Jeg har lagt igjen en PM til deg så det hadde vært flott om du, kunne sjekket opp det du snakket om:)

Liker veldig godt de endepottene dine:) Gjør seg skikkelig med de rektangulære pottene:)

 

bakfangerbutter.jpg

 

denne kan jeg skaffe

 

Ta kontakt da:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt strøken den bilen din:)

Gleder meg til å se hvordan den blir fremover:) Det er bare å pøse på med bilder, det er kult å sitte å se fremgangen på andres biler syntes jeg, fordi da får man ofte endel tips egentlig. Jeg kan skaffe deg bakfanger noe liknende den jeg har, men er jo ikke sikkert du liker det utseendet.

Jeg har lagt igjen en PM til deg så det hadde vært flott om du, kunne sjekket opp det du snakket om:)

Liker veldig godt de endepottene dine:) Gjør seg skikkelig med de rektangulære pottene:)

takk takk har sett på bilder av bilen din også den ser jo utrolig bra ut og jeg må si at du har kommet en lang vei fra utgangspunktet virker nesten som om du har stjålet noen av ideene mine he he... jeg har akkurat tatt noen bilder som vil komme på denne tråden så fort som mulig. hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var planene dine da?

Ja sleng ut bildene nå da:)

Jeg hadde også en Jetta2 før:)

Planene mine er å trimme motor muligens bytte skal bygges en motor med ca. 200-250 hester. den skal bygges så den tåler å kjøres med, har lyst på en turbo/kompressor konvertering hvor turboen tar over like før kompressoren slutter på ca 4-5ooo rpm men jeg er ikke så proff på motor så jeg håper en jeg kjenner har lyst på en utfordrig, dette blir mest sannsynlig det siste steget i prosessen med bilen i og med at det er der det skal legges ned mest arbeid og penger. kommer selvfølgelig også til å bytte bremser, foringer, klutch, og alt annet nødvendig for å stå i stil med motoren. få på fult stylig kitt. har en subaru imprza vinge av den eldre typen som jeg har tenkt å ha på. har også sideskjørt i infinity stil men som er ekstra dype som skal på. Lurer på å lage en egen spesiell grill. skal også kjøpe en takforlenger/bakrutespoiler/rutesenker (er så mange navn på det) badlook panser, andre baklykter lurer litt på de som heter crom på http://www.autoshineshop.no, crom håndtak utvendig og innvendig, crom luft dyser, 18" crom felger, air rides, hjulbue valsing mest bak kanskje noen spacere bak, få vekk plast hjulbuene(må da også bytte listene), speilsoting, og selvfølgelig skal det bygges bilstereo ettersom jeg en gang kom på 3. plass på db drag med 141,3 db. har tenkt meg 2 stk. 12" med masse krutt(pioneer 3000w?), en eller to solide monoblokker til å drive bassen, ny dynamo(stinger), ektra batteri kanskje 2(stinger), 5 ferad kondensator(stinger), 2 sett kraftige frontsett kanskje pioneer, en 4 kanals forsterker til å drive frontsett, pc med tuch skjerm, navigasjon, tråløst nettverk, og masse mp3 (hater å bytte cd plater mens jeg kjører) håper denne skjermen også kan brukes til å styre air ride systemet. tror jeg har fått med de fleste og viktigste planene men vi får se om planene endrer seg underveis. da vet dere hvertfall at dette er tankene mine om bilen så ingentig er sikkert...

:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene mine er å trimme motor muligens bytte skal bygges en motor med ca. 200-250 hester. den skal bygges så den tåler å kjøres med, har lyst på en turbo/kompressor konvertering hvor turboen tar over like før kompressoren slutter på ca 4-5ooo rpm men jeg er ikke så proff på motor så jeg håper en jeg kjenner har lyst på en utfordrig, dette blir mest sannsynlig det siste steget i prosessen med bilen i og med at det er der det skal legges ned mest arbeid og penger. kommer selvfølgelig også til å bytte bremser, foringer, klutch, og alt annet nødvendig for å stå i stil med motoren. få på fult stylig kitt. har en subaru imprza vinge av den eldre typen som jeg har tenkt å ha på. har også sideskjørt i infinity stil men som er ekstra dype som skal på. Lurer på å lage en egen spesiell grill. skal også kjøpe en takforlenger/bakrutespoiler/rutesenker (er så mange navn på det) badlook panser, andre baklykter lurer litt på de som heter crom på http://www.autoshineshop.no, crom håndtak utvendig og innvendig, crom luft dyser, 18" crom felger, air rides, hjulbue valsing mest bak kanskje noen spacere bak, få vekk plast hjulbuene(må da også bytte listene), speilsoting, og selvfølgelig skal det bygges bilstereo ettersom jeg en gang kom på 3. plass på db drag med 141,3 db. har tenkt meg 2 stk. 12" med masse krutt(pioneer 3000w?), en eller to solide monoblokker til å drive bassen, ny dynamo(stinger), ektra batteri kanskje 2(stinger), 5 ferad kondensator(stinger), 2 sett kraftige frontsett kanskje pioneer, en 4 kanals forsterker til å drive frontsett, pc med tuch skjerm, navigasjon, tråløst nettverk, og masse mp3 (hater å bytte cd plater mens jeg kjører) håper denne skjermen også kan brukes til å styre air ride systemet. tror jeg har fått med de fleste og viktigste planene men vi får se om planene endrer seg underveis. da vet dere hvertfall at dette er tankene mine om bilen så ingentig er sikkert...

:drive2

 

Høres ut som du er klar til å bruke en mengde cash på bilen din:)

Det er bra:)

Du må komme med masse bilder da.

Mange kule planer for bilen din:)

AirRaid virker utrolig kult, men koster mange grunker:(

eneste som jeg ikke liker av planene er speil soting, syntes det blir litt Harry. Men greit å ha litt forskjellig smak på ting og tang:)

Men resten blir helt topp:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er klar til å bruke en mengde cash på bilen din:)

Det er bra:)

Du må komme med masse bilder da.

Mange kule planer for bilen din:)

AirRaid virker utrolig kult, men koster mange grunker:(

eneste som jeg ikke liker av planene er speil soting, syntes det blir litt Harry. Men greit å ha litt forskjellig smak på ting og tang:)

Men resten blir helt topp:)

men grunnen til speilsoting er å få litt mer avbrekk og ikke så store flater synes det er så kjedelig med sort bil og sorte ruter hvis alt blir sort så er det ingen ting som fremheves, en annen grunn er at jeg vil ha noe som ikke så mange andre har det var også grunnen til å velge en vento og ikke golf 3. men jeg vet mange synes det er stygt og harry men vi får bare vente å se på resultatet blir det stygt så bruker jeg ikke lang tid på å rive det av igjen... alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe blir et stykk dyr vento :)

 

en kompis av meg begynte me no lignende, kjøpte inn skikkelig heftig stereo (cadence) pc til bilen, ps2 , touch skjerm osv osv osv men så ble det vel andre prioriteringer desverre.

men jævli tøffe saker da :)

 

Blir moro å se bilder etter hvert.

 

vemund

jeg vet har regnet ut at jeg må legge hvertfall 100.000 til i bilen og jeg har hatt mange prosjekt som ikke har blitt til noe før, men denne bilen er livet mitt. etter dama så klart... jeg har en sponsor allerede på bilstereo og utrolig gode priser på stylig gjennom raymond på autoshineshop.no så jeg håper bare det dukker opp noen på de andre feltene, spesielt motor... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsor ja:) det er fint å ha:)

Har ingen jeg, men har ikke prøvd å få tak, men er en lur ide.

Speilsotingen kan sikkert bli tøft på din svarte bil ja. Og det er sant som du sier, blir det ikke fint så kan du ta det av igjen ja, er jo ikke permanent.

100000kr ja, det er endel:)

Tror ikke jeg skal bruke like mye, men når jeg regner over hva jeg har brukt hittill så er det endel:)

men på langt nær 100k. hehe

Men da kommer det til å bli en stykk syk Vento!!!!!

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsor ja:) det er fint å ha:)

Har ingen jeg, men har ikke prøvd å få tak, men er en lur ide.

Speilsotingen kan sikkert bli tøft på din svarte bil ja. Og det er sant som du sier, blir det ikke fint så kan du ta det av igjen ja, er jo ikke permanent.

100000kr ja, det er endel:)

Tror ikke jeg skal bruke like mye, men når jeg regner over hva jeg har brukt hittill så er det endel:)

men på langt nær 100k. hehe

Men da kommer det til å bli en stykk syk Vento!!!!!

er det en ting jeg kan love deg så er det at den skal bli syk.. sykt rå. det er lettere å få tak i sponsorer når man har noe å vise til, noe spesielt. må være klar og finne på nye ting selv og ta ideer fra andre og forme det om til noe nytt. er en del ting jeg er missfornyd med, blant annet at bilen begyner å se ut som en BMW det er det siste jeg vil. hater BMW og Mercedes synes ikke man får nok bil for penga og får man det så har mest sansynlig nabon en som er helt lik. går ikke an å skille seg ut med en BMW 325i e36 ser de jo overalt...

men siden jeg ikke finner noen andre speil i crom som jeg synes er penere en m3 speil så får det bare være, lyktene er jo dritkule så da var ikke det noe å lure på heller. og hvis jeg skal få plass til å bygge inn en gps antenne i en antenne så blir det nok i en slik haifinne antenne som BMW har designet.

men men sånn er livet. har værtfall kvaliteten til vw da. he he... hva er ditt neste steg da vento power?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt neste steg blir vel cleening av bakluka, eksos, soting, grill list, og selvfølgelig sideblinklys som jeg aldri får rotet meg til å kjøpe:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår