Gå til innhold

trenger en bakfanger som kler rs 4 fangeren

Ranger emnet


vw vento lover

Anbefalte innlegg

Mitt neste steg blir vel cleening av bakluka, eksos, soting, grill list, og selvfølgelig sideblinklys som jeg aldri får rotet meg til å kjøpe:)

ja ting tar tid (TTT) bliklysa var det første jeg bytta så kom tinga på rekke og rad, crom brytere på ac, eksos, gear kule, håndbrekk, frontlykter, cdspiller, gulvmatter og litt små pynt ellers. det siste som skjedde var at jeg fiksa litt på grillen min synes den ble pen. kommer bilde av den snart. (håper på i morgen) en ting jeg hvertfall har funnet ut er at man må nesten ta seg tid, nytter ikke å vente til man får tid. :afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finnes en bil som kler RS4 fanger, og det er RS4 ;)

ja men jeg håper da at bilen min ikke blir helt håpløs med det heller. desuten er det en av de få fangerene jeg finner som har clena vekk blinkers og sånt får bare vente å se gvordan det blir. blir det for ekstremt etter min smak så er ikke jeg vanskelig på å ta det av igjen. det har jeg hvertfall greid før. litt av målet mitt er å få bilen til å se ut som en nyere modell derfor vil jeg ikke ha lys i fangeren. men takk ffor innputten alle har forskjellig smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg modda litt for meg selv på photoshop. er bare for å få en pekepinn på hvordan bilen kan ta seg ut med de tankene jeg har i hodet mitt synes ikke den ble så ille med speilsoting men gi gjerne din kommentar jeg lytter til alt, tar det til meg, lar det synke og vurderer det på nytt. eneste jeg kan si mangler skikkelig nå er speil, noen andre fangere, sideskjørt og panserforlenger.

 

yummy

felgspeilsotingblinklysoggrill.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo bildet ganske lite, så det er ikke så lett å bedømme. Men du har gjort en god jobb med selve manipulasjonen, men felgene og speilsotinga er ikke akkurat min smak. Ikke det at det ser ille ut da.

Men M3-speil og panserforlenger gjør seg veldig, og kanskje noen andre hovedlykter.

Så håper jeg du ikke setter kurve/tåke-lys i de originale lyktene v/blinkelysene.. Det ser for dumt ut spør du meg. Linselys i de underste åpningene i fangeren er best, synes jeg da :) Har jo hatt en Vento selv, og da ble alt som er nevnt over gjort. Hadde angel eyes også da, men det begynner vi kanskje å bli litt leie av?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville droppet speilsoting jeg også.

Men ville ikke satt på M3 speil, ville heller satt på slike speil som jeg hadde på min, de jeg kjøpte av Jesse.

De er mye penere på Vento syntes jeg. Vet ikke hva slags merke det er men.

Har fått meg ny bil nå vw vento lover.

Sjekk tråden min da vel:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville droppet speilsoting jeg også.

Men ville ikke satt på M3 speil, ville heller satt på slike speil som jeg hadde på min, de jeg kjøpte av Jesse.

De er mye penere på Vento syntes jeg. Vet ikke hva slags merke det er men.

Har fått meg ny bil nå vw vento lover.

Sjekk tråden min da vel:)

 

Nå er jo bildet ganske lite, så det er ikke så lett å bedømme. Men du har gjort en god jobb med selve manipulasjonen, men felgene og speilsotinga er ikke akkurat min smak. Ikke det at det ser ille ut da.

Men M3-speil og panserforlenger gjør seg veldig, og kanskje noen andre hovedlykter.

Så håper jeg du ikke setter kurve/tåke-lys i de originale lyktene v/blinkelysene.. Det ser for dumt ut spør du meg. Linselys i de underste åpningene i fangeren er best, synes jeg da :) Har jo hatt en Vento selv, og da ble alt som er nevnt over gjort. Hadde angel eyes også da, men det begynner vi kanskje å bli litt leie av?

 

Jeg vet at nesten alle er i mot speilsoting men det er jo liksom litt av poenget. jeg vil ha noe som ikke alle andre har og desuten er "tema" på bilen min sort og chrom og desuten trenger bilen et avbrekk i alt det sorte. jeg synes det blir for ensformig og kjedelig hvis det blir for mye sort og for å forklare dette så sammenligner jeg det med å "lakke hele bilen uten maskering"

og om ikke det er nok så er det vannvittig bra utsyn av den solfilmen og dritvanskelig å se inn gjennom. Jeg har skrevet tidligere at jeg vil ha chrom speil og så lenge jeg ikke finner noen andre jeg synes er penere form på en m3 speila så ender jeg opp med de. Når det kommer til felger er det ikke mye å velge i av helchrom til 4 x 100 i 18" til en overkommelig pris så der er valget ganske enkelt, blinklys/tåkelys har jeg prøvd å forklare en del ganger at skal bort når jeg får den nye fangeren, den er nemlig helt clean der hvor det skulle vært hull til lys av ymse sorter. så det blir hverken vanlig lys eller linselys som jeg har orginalt nå. men jeg takker igjen for alle innputs enten de er negative eller positive bare de er kreative. PS: skal endre bildet til et med bedre oppløsning bare jeg ikke er i halvsøvne

 

:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da var endelig de nye bildene av baklyktene og et animert bilde av hvordan den vil komme til å se ut med speilsoting og felger på plass igjen minner jeg på at det er mulig å stemme unner hvert av bildene.

displayimage.php?album=11&pos=13

de j..... f..... img kodene får jeg aldrig til å funke

her er link:

http://tbg-gatebil.com/v1/bilder/displayimage.php?album=11&pos=13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Pent!**

takker. Hyggelig å få ros for noe man jobber så mye med. Var innom tråden din og sjekka old school prosjektet ditt å må si du har en pen bil selv kan bli et fett eksemplar når du blir færdig.(Blir man noen gang det? Jeg er enig med deg om at klare glass ikke har en dritt med om hvem stil man kjører det bare får bilen til å se mer helhetlig strøken ut et triks jeg vet er poppulært når du skal senke bilen maks (som du skal) er å kappe ut hjulbuene foran og sveise de på høyere oppe men har også hørt at det er mye jobb å få alt til å bli bra. uansett, stå på og lykke til videre.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå har jeg gått til innkjøp av laptop til bilen, en enda større forsterker og gps antenne til laptopen. har kart over de fleste deler av værden + sjøkart hvis jeg skulle forville meg ut på en ferge eller to, hehe... har også kjøpt strømforsyning til laptopen fra 12 v. og en 7" tuch skjerm til å montere inn i dashbordet. eneste jeg trenger nå er litt mdf og masse varme ute så jeg kan sitte å pusle litt for meg selv. nå er speil og bakrutesenker snart klart for levering også, så venter jeg på pris på framfanger og bakfanger og da tipper jeg det neste blir felger og dekk etter det. nå begyner planene og innvolvere huskjøp også så vi får se hvor langt jeg rekker på bilprosjektet før husprosjektet. hvis jeg får råd så blir det en stor isolert garasje ved det huset og det kan jo hjelpe en del det også. men men en ting av gangen og fokus er fortsatt på bilen. wish me luck....

aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår