Sandvik bros. Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Film av Devil Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Så ut som om det var kastet stylingdeler på den :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Den der har jeg sett noen filmer av på Canal Motor, går helt sykt den bilen der. Noen som vet noe om motoren i den?? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ser ut som at den skal ta av hvert øyeblikk :jackinbox Men den gikk absolutt akseptabelt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 580hk hvis jeg ikke tar feil:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ser den på CanalMotor stadig ja (går jo samme hele tiden). Noen som veit hvorfor den filmen er speedet opp? Den må jo være det så fort som alle bilene han parkerer kjører inn i svingene. Er som å se på F1 så syk turn-in som de har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Part 1 videoen er speedet opp ja. Det hører man jo når de snakker i bilen med smurfe stemmer:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Er en vr6 motor med snurre hellothere Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 den der var jo rett og slett støgg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 selve bilen ser jo ut som en dass... men motoren er helt grei:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Denne golfen ser rett og slett latterlig ut... Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Film av Devil synes den var grom jeg.. gikk jo satans bra :naaaws Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 en eller annen burde invitere han til gatebil neste år så vi kan se hvordan den golfen går mot golfen til tresko-hans... m'm :w00t Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Synes bilen var skikkelig fet jeg. Noe som ingen andre har! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 sick Ikke noe for hardkore VW-fans Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg