Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 lenge siden jeg har modda nå.. hadde lite å gjøre så jeg prøvde en.. oppdateringer blir lagdt ut etter vert. Ris/Ros?? Org.. Modd: men bildet var for stort for photobucket.... så det ble litt lite.... men skal laste det opp ett annet sted senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Felger med påmalte dekk? :P Kul denne :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 dekka har altid stått på di felgene... ser litt merkelig ut pga det lille bilde... bilde av den... som bakgrunn på pcn.... blei litt hakkete når jeg lagra i paint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 åsså er ikke dette ment som en super modd akuratt da.. laget den bare for å friske opp "skillza" minne:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Grei nok mod det da, men kan ikke si at rød/grønn to-tone lakk er noe jeg ville hatt på bilen min etter å ha sett den der.. Kanskje prøve ut andre farger også? :=) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0m3ga A Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Synes ikke den "grillen" funker helt men ellers var d bra cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 takker for komentarer... orker ikke å gjøre noe mere med den... hele modden er preget av små feil.. begynner heller på en ny en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hvorfor lagret du den i Paint? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 pga at jeg hadde den som bakgrunn på pcn.. hadde dårlig tid. så jeg bare gjorde det sånn... men spørsmålet ditt er veldig OT.. btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg