Gå til innhold

Hjelp!!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei sann... jeg har en helt orginal Nissan 100NX med targa. Jeg har sett litt rundt etter styling, og har endelig funnet d. Men et problem, d finnes ikke ferdig styling, så jeg må lage d selv. vet dere hvor mye d ville ha kostet å style bilen min til noe som dette??

post-282-13804850163246_thumb.jpg

Golf 2 GTI!! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier nå? At du har funnet styling, men du må lage den selv? Mener du at du har funnet bilder da eller? Hvis du skal lage stylingen selv, så begynner du å snakke endel penger. Kan du greie deg med noe mindre ekstremt, så kan du jo sjekke ut

 

http://www.tuning.no/BILDER_NISSAN_100NX.htm

 

for eksempel. Send en mail dit og hør om priser.

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke penger er noe problem, så ville jeg ha anskaffet meg en ny bil, jeg... men det kan jo hende at 100 nx'n din betyr svært mye for deg og da stiller det seg annerledes.

 

Problemet med å lage styling er å få det til å holde - det bør jo tåle littegrann. Dessuten er det jo pes å få finishen og formene fine da...

 

Ærlig talt kan jeg ikke hjelpe deg så veldig mye mer..

 

Var ikke tuning.no sin styling noe særlig?

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Daffy

hehe... penger er ikke akkurat et problem da. D som er problemet er hvor jeg skal finne en som er villig til å lage stylingen for meg. Kan lage d selv men, men d tar nok altfor lang tid, dessuten har jeg ikke så peiling.

Du får sende en mail til han som hadde siden du fant den bilen på da vettu! :) Så kan du be han sende no biter ifra belgia! :D Billig sikkert! He he!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Daffy

Bilen vil jeg gjerne ta vare på. Hadde vært døds kult å komme kjørene i den styla sånn.

Synes ikke den andre stylingen var noe særlig. D jeg hadde tenkt var noe lignende den stylingen som er vist ovenfor, pluss en 180SX motor under panseret med lystgass fra http://www.zex.com

En får alt til bare en finner de riktige folka til å gjøre det. Men det jeg skulle si var. NOS ja da snakker man.. hehehe Er ikke noe som er så kult...... Stikk å kjøp et oppsett med det.. hehehehe

 

Kom til å se : Hva er det som står i frontruta på den bilen a??? Har ikke dem no a???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Daffy

Bilen vil jeg gjerne ta vare på. Hadde vært døds kult å komme kjørene i den styla sånn.

Synes ikke den andre stylingen var noe særlig. D jeg hadde tenkt var noe lignende den stylingen som er vist ovenfor, pluss en 180SX motor under panseret med lystgass fra http://www.zex.com

 

180sx motor med lystgass? Går utifra at du mener CA18DET motoren nå.. den kan du greit trimme rimelig langt uten å bruke lystgass, bare så du er klar over det.. 270 hester med ny turbo, intercooler, eksos, bensinpumpe, og bensintrykkregulator.

 

180sx er forresten den japanske betegnelsen på den norske 200sx S13'en.. samma greien.. du får lett tak i en slik motor..

 

Er mange fete biler du kan kjøpe deg fremfor å gjøre noe med den saken der vil nå jeg si.. men er du forelska i bilen så er du vel det..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

 

180sx motor med lystgass? Går utifra at du mener CA18DET motoren nå.. den kan du greit trimme rimelig langt uten å bruke lystgass, bare så du er klar over det.. 270 hester med ny turbo, intercooler, eksos, bensinpumpe, og bensintrykkregulator.

 

Kan jo ikke sammenligne lystgass med ny turbo,IC,eksos, pumpe da det er liksom maaaaange ti-tusenvis av kroner forskjell.

Liksom 40.000 mindre for ZEX eller noe.

Men det er jo ikke motoren tråden handler om da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jeg nok forelska i ja:D

 

 

hvor mye koster en 180SX motor da??

må nesten ha en sånn motor når jeg har styla den... har forresten funnet styling til bilen for 18000kr som er ferdig lagd.... blir nok bra ja... men trenger motor da :op

Golf 2 GTI!! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du fant no' ferdig styling da! (selv om 18 laken er litt mye for min lommebok for tiden)

 

200 sx-motorer kan det hende at en eller annen hogger har liggende, evt sjekk Motorbørsen/Bilsport. Får du tak i en i sverige er vel den endel rimeligere og det er jo bare å ha stor nok bil, så synes det ikke at du har med deg en motor i bagasjen.

 

Før du hiver inn lystgass bør du kanskje oppgradere andre vitale deler i motoren slik det ble nevnt her... Lønner seg på sikt!

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Trenger noen skikkelige bremser. Og jævli godt grep for å få noe slikt ned i bakken. Vet ikke hvor mye gearkassa tåler jeg.

 

Men skal ikke se bort fra at man kan skremme litt hester ut av 1.6litern, billigere en en 200sx motor.

Kanskje noen nissan folk her som har litt peil på detta?

 

Motoren er jo tverrstillt på NX'n, har det noe å si hvis man skulle stappi en 200sx motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår