Gå til innhold

eclipse mod [wip]

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

Hehe, nei er ikke så lett å få meg fornøyd (Eller hva MSpeed?;))

 

I de røde firkantene syns jeg det ser blurry ut..

 

 

 

X

skjønner, men hvis du ser på uppdaten, så har jeg endra der på frontfangeren, fikser snart det andre;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte noen ting X

http://img219.imageshack.us/img219/4823/untitlss4pn.jpg

modden er veldig bra syns jeg men er feil som trekker den ned. refleksjonene på rutene er blurry, motorn og ramma ser feil ut. endel blurry steder. karbonen på bakluka er feil(man skal ikke se trådene når karbonen er så langt unna), mangler endel skygger under bilen og bilen passer ikke helt inn i bakgrunnen siden den er veldig lys, med sol rett på bilen mens bakgrunnen er mørk og inni et hus hvor det ikke er sol...

 

men stå på neon m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-ecutioner er du sikker på at din monitor/øyne/skjermkort er ok. det du sier er blurry er da faktisk blurry på originalbildet også. Å si at fargen er alt for lys i forhold det som er naturlig er også bare bullshit etter min mening :) Den ser overhodet ikke unormal ut på high end utstyr..

 

Mistenker deg "litt" for å kritisere bare for gleden av å gjøre det :rolleyes. Gleder meg til å se en av dine perfekte modder jeg...

 

Ang sol i bygning osv så har jeg faktisk vært i slik bygning som har store takvinder og du kan faktisk få liknede belysning der så den er jeg litt uenig i.

 

Jeg syntes den kanksje kunne være HOF kandidat med tankepå utgangspunktet

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte noen ting X

 

modden er veldig bra syns jeg men er feil som trekker den ned. refleksjonene på rutene er blurry, motorn og ramma ser feil ut. endel blurry steder. karbonen på bakluka er feil(man skal ikke se trådene når karbonen er så langt unna), mangler endel skygger under bilen og bilen passer ikke helt inn i bakgrunnen siden den er veldig lys, med sol rett på bilen mens bakgrunnen er mørk og inni et hus hvor det ikke er sol...

 

men stå på neon m'm

send heller sånne bilder på PM, så slipper tråden å bli full at bilder;) men bruk UPPDATEN da!!

har lagt ut en liten uppdate.

men gidder ikke mer nå...

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send heller sånne bilder på PM, så slipper tråden å bli full at bilder;) men bruk UPPDATEN da!!

har lagt ut en liten uppdate.

men gidder ikke mer nå...

Linka til den istedenfor jeg:)

 

er ikke meningen å bare klage, men hvis du kan få retta opp de feilene så kan det hende at den kommer i HOF.

du må ikke gi deg kun fordi noen er litt pirkete og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-ecutioner er du sikker på at din monitor/øyne/skjermkort er ok. det du sier er blurry er da faktisk blurry på originalbildet også. Å si at fargen er alt for lys i forhold det som er naturlig er også bare bullshit etter min mening :)

 

Se litt bedre, så ser du at; nei, den er faktisk ikke blurry på de stedene jeg har påpekt på originalbildet... pluss at Neon faktisk har fikset dette nå...

 

I tillegg er jo faktisk Neon enig i at fargen er litt dårlig iblant, men dette er jo fordi det absolutt ikke er lett

 

Og hva har det at jeg ikke har en feilfri mod med dette å gjøre? for å bruke et eksempel en annen har brukt; trenger en plateanmelder å være flink til å synge for å si at en dame synger falskt?

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår