Nedi Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hvordan får jeg ut det digitale instrumentet mitt ? (digifiz) skal bytte, har ikke lyst til å ødelegge noe.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hvordan får jeg ut det digitale instrumentet mitt ? (digifiz) skal bytte, har ikke lyst til å ødelegge noe.. det første du gjør er å ta ut alle knapper/cdspiller... deretter skrur du ut alle skruene som ramma rundt instrumentet sitter i (8stk) når du tar ut ramma da. så vil du komme inn i dashen.. og da skal det sitte 2stk skruer som holder instrumentet. deretter er det bare og koble løs ledningene og ta det ut! Lykke til! Skrus sammen igjen på motsatt måte som når du skrur av :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 takker for det :) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 fikk mail av tyskeren som solgte meg Digifiz som ikke virker, og fikk til svar: "du muBt zu dem tacho noch die ganzen geber für de anzeigen haben" hva betyr det ???? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 At du må ha giveren. Er en del jobb å konvertere til Digifiz visstnok. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 At du må ha giveren. Er en del jobb å konvertere til Digifiz visstnok. Nedi hadde digifiz i bilen fra før av... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 som MSpeed sier, jeg har allerede digifiz.... se her, sånn ser det ut...og da har jeg byttet digifiz mot digifiz i bilen Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ingen ? ikke polo verdens arne scheie en gang ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg