Gå til innhold

Billigbensin!

Ranger emnet


Kenito

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er priskrig på gang der borte ikke sant? Bensinen er jo kunstig billig i forhold til oljeprisen sist jeg sjekka. Er det lange køer forresten?

 

Ja etter at Jet åpnet så har det liggi veldig lavt.. Jobber selv på Esso der, og det er rutine å sjekke de andre stasjonenes pris, sånn at vi sender inn de til Esso, og får svar tilbake på om vi får lov til å følge de lokale prisene.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør ikke for å være spydig, men fordi jeg lurer... Raffinerer dere oljen på vestlandet også?

Hvis ikke har du forklaringa der... Et FAT råolje ligger på rett over 250kr fatet om jeg ikke husker feil. Raffinert olje koster MYE mer ;)

 

http://www.statoil.com/STATOILCOM/SVG00990.nsf?opendatabase〈=no&artid=C5435EC6CAADFC29C1256FAA004B78C5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koster det bare 8.50,- per liter for 95!

Diesel koster 7.37,- per liter hos Statoil Bjerke, det har det gjort i over 24 timer nå! er endel å spare fra 12.00,- per liter mener da jeg :)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så mange her som leser Dagens Næringsliv...men ifølge de bør man vente med å fylle bensin til i morgen. Da vil nemlig prisene stupe.

 

Link

 

 

 

...Nå kuttes nemlig den veiledende bensinprisen så kraftig at du kan spare mye penger ved å utsette besøket på bensinstasjonen én dag.

 

Shell har en veiledende bensinpris på 11,99 kroner literen for blyfri 95-bensin, men allerede fra imorgen blir bensinen langt billigere over hele landet.

 

- Kraftig korreksjon

- Det vil komme en kraftig priskorreksjon fra oss nå på mellom 30 og 40 øre, sier informasjonssjef Jakob Olsbø til dn.no. Priskuttet vil gjelde både for bensin og diesel, og kuttet vil bli innført på Shell-stasjoner over hele landet fra midnatt.

 

Også andre bensinkjeder bekrefter at de nå kutter den veiledende bensinprisen.

 

 

:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er deilig =)

rema, jet og (avogtil) hydro bortover der har ikke vært over 10kr(kanskje vert over ett par dager) på sikkert halvannen mnd.

shell i sentrum har og fulgt med sånn halvgreit

 

Er ingen shell på Jessheim.. Nærmeste er på kløfta, eller Eidsvoll.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår