MSpeed Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 kjøpte meg bil i helgen og da fikk jeg med et corrado interiør. Forstolene passet perfekt men baksetene er litt verre. noen som vet hva jeg må gjøre for å få de på plass? må jeg lage nye fester eller? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hadde du giddet å google litt, så hadde du kanskje funnet denne http://www.matey-matey.com/corrado_seat_conversion.shtml Lykke til Cuz X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ..og som du ser på bildet, så vil du få et glippe på rundt 10 cm på hver side av setene. Mange som har spurt om dette før. Meg inkludert. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hva koster det for corrado bakseter? og for-seter ? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ja hva koster det å hvor får du tak i slikt..gjelder også for rallye intriør.! Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hvor mye det koster kommer jo alt an på stand og hvem du kjøper av. Rundt 6000 for et komplett Corrado-interiør virker som en grei pris for meg. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 takk så utrolig mye til denne posten... nå fikk jeg og lyst på corrado interiør... greitdet koster... og trenger litt tilpassning.. men fy sause så rått det er da gitt!... slipper å ha med seg mer en 2 i baksete og da slippe subbing ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 takk så utrolig mye til denne posten... nå fikk jeg og lyst på corrado interiør... greitdet koster... og trenger litt tilpassning.. men fy sause så rått det er da gitt!... slipper å ha med seg mer en 2 i baksete og da slippe subbing ;) jeg har komplett svart stoff int til corrado, er ganske pent.. til salgs.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ja hva koster det å hvor får du tak i slikt..gjelder også for rallye intriør.! vet om en som fikk kjøpte seg fram stolene og baksete til 800,- Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jeg har komplett svart stoff int til corrado, er ganske pent.. til salgs.. hvor mye skal du ha for det da?? Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg fikk med corrado frontstoler og bakseter til 2000 ekstra. syns det er en go pris da interiøret er ganske strøkent.. så en som selger corrado interiør på kjøp og salg, 2000kr tror jeg det var.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jeg har komplett svart stoff int til corrado, er ganske pent.. til salgs.. hadde jeg bare hatt penger så!.. får søke etter interiør osv når bilen er ferdig ombygd til 16v.. er tross alt bare lærling. så går tregt med meg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 vet om en som fikk kjøpte seg fram stolene og baksete til 800,- Det verste med det var at det var en til som var interessert i interiøret men 700 kr ble dyrt sa'n.. Reiste på flekken og henta det for 800.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 700,- er jo ingenting det, skulle gjerne kjøpt ett selv til den prisen:Dnoen som har? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det verste med det var at det var en til som var interessert i interiøret men 700 kr ble dyrt sa'n.. Reiste på flekken og henta det for 800.. :) hadde jeg fått corrado for og bakseter for den prisen der så hadde jeg snudd på krona og kjøpt på flekken! sett at de var i nogenlunde stand da ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg