Krishell Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 ok, holder vell med at den går i noen sek før alt er herpa nedi der. kammerat kom seg fra sverige og hjem, ting så jo ikke ut nerdi der etterpå men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Tror nok motoren min ville ha fungert en stund og kanskje gått greit noen mil etterpå, men rådebanken hadde nok medlt sin ankomst etter noen hundre mil.. Nå er motor og girkasse demontert, skal bytte noen deler på den nye motoren før jeg setter den inn... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 kan ikke akkurat sammeligne en bmv-motor og en volvo kamerat! Mener du de Tyske, Franske eller de Japanske "Volvo motorene" :rolleyes: De Svenske :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kjørte 2-3 km med 2.4i, var olja som hadde blitt for tynn der etter varmkjøring, oljetrykket kommer med en gang nå etter å ha fylt 1 liter ny olje. ingen problemer enda, var i fjor vinter/vår. OHC kjørte jeg i 2 dager før rådebanken kom(trudde oljetrykksmåleren i Grandisen var defekt da det ikke var noen ulyder), gikk enda en dag med rådebank og hard kjøring. Men DOHC er ikke det samme. Men ikke sammenling Ford med sånn makkwerkdritt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 kameraten min kjørte med tørr peilepinne i 2 dager på OHC motoren sin. men du har jo dohc, men, ta av toppen, puss ventiler osv. bytt ventil tettninger, og evt rådelagre. se over stempel ringer, sylinder vegger etc. de skal vanligvis klare seg når det er snakk om en sugemotor. Jeg tror motoren går greit ( uten å ha hørt eller sett den, jeg kan jo ramle oppom jessheim en dag hvis det passer ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg