Probe GT Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Rulla nedover veien, igjennom sentrum, også kommern på siden av meg og dumper og gasser i ett sett for og vise meg at han har turbo han og :cool: Husker jeg ikke helt feil var det stasjons vogn... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 hmmm... kunne det ha vert Torrer'n? sombrero Han har jo en hvit stasjonsvogn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Kanskje det, ikke vet jeg. Hvordan type resirk. ventil har han? Den hørtes ikke ut som en vanlig en damndamn Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Thorrer'n kjører hvit stasjonsvogn ja. Men er nok ikke han. Den hvite bilen hans er bare en bruksbil. Den er det ikke turbo i!!! Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ok.. hvis det var han som kom på siden av meg den dagen, så lurer jeg fært på hva den lyden var.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Rulla nedover veien, igjennom sentrum, også kommern på siden av meg og dumper og gasser i ett sett for og vise meg at han har turbo han og :cool: Husker jeg ikke helt feil var det stasjons vogn... Hadde en på hjul i dag tidlig jeg også på E6 fra Ryen til Langhus, tror bilen hadde astma slik som den pustet og peset Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Så du sjåføren? hadde han langt hår? Felgene på bilen var de grå lakkert? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hadde en på hjul i dag tidlig jeg også på E6 fra Ryen til Langhus, tror bilen hadde astma slik som den pustet og peset Høres ut som samma svenske dette... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdt Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 han duden bor på vinterbro.... Siter COS it`s WORTH it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevroc Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Chaiman (Torrer`n) har vel ikke fått turbo herregårdsvogna vel?? Eneste jeg veit om som har hvit 240 turbo i follo er Åremo, men det er en sedan da. Siter 80 Ford "Nascar" Thunderbird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ikke som jeg vet ihvertfall. Det er snakk om en stasjons vogn bare. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg