ChR|S^_ Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hei! Var og hentet meg bil i helgen:) Va synes dere? Gidde 48 000 for den, fulgte med nye s/v-dekk og cd-spiller. Eneste som var å si på bilen var noen flekker uten lakk, bakfangeren har fått seg en ørliten smell, og vingen, som egentlig skal ha lys, er dårlig sparklet igjen og lakkert over. Bilen er strøken innvendig og teknisk. Nylig EU-godkjent med 7*17" felg, senkefjærer og Momo-ratt. Bilen har gått 236 000. Hva synes dere? Edit: Legger heller til url, siden bildene blir så store! http://www.home.no/christafjord/ Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ops, litt store bilder.. Fikser dem imorgen :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Pen bil Chris :) stor vinge og greier ;) hehe Få tona rutene litt mørkere nå så blir det bra :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Pen bil å RETT merke... http://forum.club-honda.org her hører du hjemme vettu! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Takk da ;) Skal ikke tone rutene! Mer bilder ligger på hjemmesiden min :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 http://forum.club-honda.org her hører du hjemme vettu! cheers Ja, vet det. Prøvde å registrere meg i går, men det var ikke åpent for registrering elns :( Dette stod der: User registration/login Please select an option from the menu below: Login. Registration disabled by Admin. Reasons: Medlemsregistrering er midlertidig nede Retrieve lost password. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hmm.. skal høre hva som er feilen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ble ikke renull på deg nei... Vil anbefale deg å ta bort den vingen, uten den vil bilen se 10x bedre ut.. Trokke d du :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 bilen min jo.. Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 bilen min jo.. hæ? Var det du som solgte den til birger? Haha, med 60k i heftelser? Lite respons her forresten, når en ser på antall visninger :( Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Har forresten hatt på vinterdekk :) Tøft? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Solgte bilen via forhandler.. Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Solgte bilen via forhandler.. Okey :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Få noen kommentarer nåda :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 som nevnt burde du i mine øyne ta bort den vingen. Rett og slett heselig. Men ditt valg, bra smak på bil har du hvertfall :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg