Gå til innhold

Prosjekt Toyota Celica

Ranger emnet

hc_TK

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte styling og noe greier fra http://www.scaleautostyle.com

og bilen, dekk og noe andre greier på http://www.hlj.com :P

De hadde ikke alt på samme sted. har sjekket på alle nettbutikkene jeg fant.

noen som vet hvor man kjøper sånn feit intercooler?

er keen på en sånn og en motor. anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan?

oops..nei. har glemt det. kom på det etterpå? ikke noe jeg kan kjøpe på biltema eller noe lignende..?

Howto make IC <-- There you go :)

En kompis av meg har brukt våtromms-sparkel, men han har ikke lakket over det enda.. Så snart han har lakket det får vi se om lakken reagerer på det eller noe.. Du kan jo bruke glassfibersparkel..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howto make IC <-- There you go :)

En kompis av meg har brukt våtromms-sparkel, men han har ikke lakket over det enda.. Så snart han har lakket det får vi se om lakken reagerer på det eller noe.. Du kan jo bruke glassfibersparkel..

En ørliten edit bare.. det er fin skjøtesparkel jeg bruker.. :P

Å som sagt så får vi se når det er ferdig å klar til lakkering hvordan det går..

Sorry OT..

ON topic. ser ut til å bli et fett prosjekt dette.. gleder meg til at du får begjynt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howto make IC <-- There you go

takk for den!

En ørliten edit bare.. det er fin skjøtesparkel jeg bruker.. :P Å som sagt så får vi se når det er ferdig å klar til lakkering hvordan det går.. Sorry OT.. ON topic. ser ut til å bli et fett prosjekt dette.. gleder meg til at du får begjynt

gjør ikke noe med litt off topic så lenge det har noe konstruktivt i seg!

Takk, gleder meg også til jeg får delene mine og til jeg får begynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er litt utolmodig, så jeg begynte å fikse litt på en annen bil jeg har. En 1:18 Bobble. Lakket den i gull chrome. Den var faktisk fetere i virkeligheten enn på bildene.

100_1288.jpg

100_1287.jpg

100_1286.jpg

også for å få en dypere effekt så skulle jeg lakke med klarlakk oppå, men så fucka jeg hele :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider