maaa Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 selfølgelig har man alle mad max filmene, e jo classikera d... Road Worrior (nr.2) e desidert råest.. 3a e ikke så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Den gammle Grand Theft Auto filmen syns jeg var SKIKKELIG dårlig!!! til og med bilscener eg hadde sett fø ri en anna film! nøyakti samme scenene... så dem i en film som heter "Smokey Bites The Dust".. NØYAKTIG samme scenene!! Har selv MAD MAX 2, men syns 1`nern er best :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hygglig at du følger med .. "Smokey Bites The Dust" kom bare 4-5 år ETTER "Grand Theft Auto" :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hygglig at du følger med .. "Smokey Bites The Dust" kom bare 4-5 år ETTER "Grand Theft Auto" :P ja d veit vel jeg å! var bare det at jeg så "Smokey Bites The Dust" FØRST, å da ble d så dumt å se de samme scenene i en anna film..(patetisk av produsentene til "SMTD" for den saks skyld) uansett: GTA filmen suger no sinnskykt! 0 handlning what so ever! :hvaskjera menne tråden handler vel om Mad MAx filmene ?? :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg