Sprauten Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Har en helt standar Golf II som trenger en liten ansiktsløft, men det hadde vært fint om dere på forume kan legge ut bilder av 2'ern deres (bilen!) til inspirasjon :thumb: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 søk..er laget ett par tråder om dette allerede :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hm, jeg finner mest bare prosjekter. Hadde vært fint med en sammlet tråd med 2'ere som er ferdigstilte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Søk på inspirasjon. Ligger 3-4 tråder ute med masse bilder. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82835&highlight=inspirasjonstr%E5d Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hm, jeg finner mest bare prosjekter. Hadde vært fint med en sammlet tråd med 2'ere som er ferdigstilte :) finnes desverre ikke Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hehehe :) Fant endel ja, bare jeg som er rævva til å lete...da får jeg begynne å plukke ut deler til mitt lille Golf prosjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg