gtpassat Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Slenger ut noen bilder av bilen min med nye felger, jeg ble fornøyd nå gjenstår senking+++ Hva synes folket?? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Et til Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Ble pen den ja:) Meen du _må_ senke den!!:D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Senkesett er bestilt men det tar 3uker:( Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Fine felga og en strøken bil !!:) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Fin bil. Senkesett blir bra. Også noe jeg synes angående audi 80 er at frontfangeren er grusom. Du må heller skaffe deg en S2 fanger eller en fra Audi Cab.. De er mye penere Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Et par bilder til Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 et til Også noe jeg synes angående audi 80 er at frontfangeren er grusom. Du må heller skaffe deg en S2 fanger eller en fra Audi Cab.. De er mye penere Skal ha ny front men først senkesett. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jo, det ble jo pent.. Og så har du heeelt klisslike felger som jeg har fått på bilen I Dag.. Weee.. God smak har du og! Men senking gjenstår for min del også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Fin bil. Hvor store er de felgene? Den fargen må du polere OFTE for å slippe at den blir matt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Sånn.. det ble bedre:) Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by MAGUN Fin bil. Hvor store er de felgene? Den fargen må du polere OFTE for å slippe at den blir matt. Det er 18/8 med 225-40-18. Har allerede polert en gang :) Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Den plasten der bør lakkeres. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg