cathrine Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hehe, sikkert flere av oss gutta som blir forelska av å lese denne tråden :P Hehe... happyhappy Skal hente motor på søndag, og håper at alt går bra sånn at jeg får eu-godkjent bilen i løpet av slutten av neste uke! Da blir det 83 gti, 112hk istede for mine 95 som ikke funker... Hehe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 tøft.. kult.. bør flytte seg litt det ja:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Gratulerer med motor da. Får håpe den funker litt bedre. Disse motorene er en av de det er minst trøbbel med ifølge en kar på Møller. Og lykke til med eu'n da! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Gratulerer med motor da. Får håpe den funker litt bedre. Disse motorene er en av de det er minst trøbbel med ifølge en kar på Møller. Og lykke til med eu'n da! Hmmm, føles ikke som om det er disse motorene det er minst trøbbel med... Jeg har da hatt problemer med både motoren som satt i bilen og den jeg kjøpte... Men men, håper det ordner seg nå! Regner med at det blir gradvis overhaling av en komplett motor når jeg får den nye i bilen nå. Med den nye motoren som skal i bilen, har jeg tilsammen 3 motorer, 2 girkasser, 4 topper og div annet dritt.... Alt dette ligger å flyter i garasjen til typen. Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Cat.. bare en ting å si.. ikke gi opp!! du blir nok bra fornøyd når du får tinga på plass. Thumb up! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Cat.. bare en ting å si.. ikke gi opp!! du blir nok bra fornøyd når du får tinga på plass. Thumb up! Takker! Regner med at jeg blir fornøyd... Hehe. Godt med god støtte og gode innspill her fra dere på forumet! Masse hyggelige kommentarer er motiverende! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 bare vent til sommeren når taket kan tas ned så er alt verdt det:) lille go karten min Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 bare vent til sommeren når taket kan tas ned så er alt verdt det:) lille go karten min Jeg vet. Prøve kjørte den på en av de varmeste dagene i sommer.... Fy F... å utrolig kult det var. :pray Bare synd at den ikke ville være med på leken så lenge.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 vet hvordan det er å slite med bil,men min golf svikter aldri,men corvetta ,lang historie der og gitt.... 4 stk som krajet/rygget i meg første år, nå i sommer en til og en motor som ikke er helt god,ikke noe morro:) men gir man opp nei:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe, karosseriet på cabben min svikter nok heller ikke med det første. Det er nesten strøkent... Bare litt små plukk som skal ordnes opp i når lakking er på planen. Motoren derimot liker meg ikke... Siden jeg kjøpte bilen har den godt 77 km. Hjem fra selger, 2 ganger til og fra jobb, til og fra verksted og byttet garasje hjemme 1 gang... Hehe... Men veldig billig i bensin har den vært da... happyhappy Har mange planer for denne lille go' biten, men første pri er motor som funker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 off, det ordner seg nok,sånn er bil livet!! stod med en krasjet golf , og ei corvette med prb med motor, så hålt på å bli gal he he,men neste sommer tror jeg begge får kose seg:) krysser fngrene Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe, man lever ikke alltid livet i medgang for å si det sånn!! Vi får krysse fingrene sammen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 vi får det:) tror de fleste synes det er kult med ei jente som står på;) så kanskje vi sees på treff:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe, nei er ikke mye jenter her nei.... Men men, jeg har alltid likt meg best med gutta... Haha... Ja, jeg håper jo at den skal få være med å se verden og ikke bare de 4 garasje veggene! :) Jeg skal passe på å oppdatere med en gang det skjer noe, så får vi se om det blir noe orden på sakene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jepp! Da har jeg henta meg "ny" motor! Så da håper jeg at jeg får satt den inn i løpet av de nærmeste dagene. Med litt god hjelp, så går det nok bra tipper jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg