cathrine Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hmmm, ikke værst! Tusen takk for hjelpen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 jeg betalte 350 for byttedynamo =) funker som bare juling Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 jeg betalte 350 for byttedynamo =)funker som bare juling Hvor da? Eller hvilken forhandler? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Da har vi koblet opp oljetrykksmåler. Ligger på mellom 5 og 7 bar så skjønner ikke hvorfor oljelampa lyser når den dras på turtall. Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 problemet meg giringa di kan være linkinga unde bilen. bare å stramme opp leddene og bytte foringer som er gåene. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Innboksen din er full. ville bare si at pengene er overført:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 har 80 senk til bilen din da :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 har 80 senk til bilen din da :cocain: Fett, men jeg har jo allerede senka'n da... Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Da tror vi at vi har funnet grunnen til at oljelampa lyser og hyler... Så håper på å få ordnet det i løpet av morgen dagen! Så driver jeg å trekker kabler til annlegget som forhåpentlig skal inn i løpet av de neste 2 dagene. Har aldri gjort dette før, så det er veldig morro å prøve seg litt. Vi har tatt ut dash'en for å komme til alt av ledninger i alt dette oljelampe styret, så var ikke så stress å trekke nye høytalerkabler... Må bare få ordnet giringa og vannpumpa, så er det bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Da tror vi at vi har funnet grunnen til at oljelampa lyser og hyler... Så håper på å få ordnet det i løpet av morgen dagen! Så driver jeg å trekker kabler til annlegget som forhåpentlig skal inn i løpet av de neste 2 dagene. Har aldri gjort dette før, så det er veldig morro å prøve seg litt. Vi har tatt ut dash'en for å komme til alt av ledninger i alt dette oljelampe styret, så var ikke så stress å trekke nye høytalerkabler... Må bare få ordnet giringa og vannpumpa, så er det bra! :D Good shit :) Må si ifra hva grunnen evt var da.. så lærer vi andre noe også Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Good shit :) Må si ifra hva grunnen evt var da.. så lærer vi andre noe også Fant ikke ut hva som er feil! Har byttet alt av oljesensorer og ledninger! Nå blinker og bråker oljelampa istede for å bare lyse og bråke. Noen som har koblingsskjema? Har fått kobla litt ledninger til spilleren min i dag da, men den ville ikke funke. Ville kun eject og putte inn cd'n, var kun da det kom lys og noe skjedde... :( Tipper det er strømmen til tenninga... Har knota skikkelig med dørpanelet i dag, måtte gjøre noen forandringer pga høytalere og diskanter. Skal ta bilder av alt som er gjort. Kommer sikkert bilder i morra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hender at sikringa ryker når man setter inn anlegg, sjekk også om ledningene bakpå spilleren er godt nok satt fast. Rart med den oljelampa, kanskje bare best å fjerne den hvis ikke det er noe annet feil med oljen? Da må du sjekke peilepinnen litt oftere da :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hender at sikringa ryker når man setter inn anlegg, sjekk også om ledningene bakpå spilleren er godt nok satt fast. Rart med den oljelampa, kanskje bare best å fjerne den hvis ikke det er noe annet feil med oljen? Da må du sjekke peilepinnen litt oftere da :) Har bare koblet til frontsettet og spiller'n og det burde vel sikringen tåle. Og veldig rart at den ville ta ut og inn cd'n, men det var det. Men, det er ikke min største bekymring. Den oljelampa er bare merkelig. Har satt inn oljetrykksmåler og har jo bra oljetrykk... Vet ikke helt hva det kan være... Er masse olje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja, merklige greier det med sikringen, opplevd det nesten hver gang jeg har montert en bilstereo, den virker et par sekunder også ryker sikringen. Lykke til hvertfall ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ja, merklige greier det med sikringen, opplevd det nesten hver gang jeg har montert en bilstereo, den virker et par sekunder også ryker sikringen. Lykke til hvertfall ;) Thank you! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg