Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 EK.. den er så stygg alike vel, så ekke noe vits ;) hahaha :D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Mambo: Haha, tror nok jeg ikke er helt enig med deg der du.. hehe.. Altså, siden du er så brå-kjekk.. kan ikke du legge opp bilde av din da? ;) Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Skal ta bilde av vraket hans jeg:D Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 har ikke noe bilde nå desverre...hva synes du a kenneth? du har jo sett den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Bilen ser fin ut den:) Blir bra med turbo i den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 bilen er knallfin den..blir bra med sotvifte ja yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Lurte ikke på om den var fin eller ikke, men lurer på hva som blir best av rødt motorrom som resten av bilens farge eller matt svart?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Godt spørsmål, tror jeg ville satsa på bilens farge jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Godt spørsmål, tror jeg ville satsa på bilens farge jeg. skjønner hva du mener, er litt usikker men...var jo det som var planen i utgangspunktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har grubla litt på det samme når det gjelder Amazonen min, å kom tilslutt fram at det ble bilens farge. Regner med det blir bilens farge når jeg skal lakkere motorrommet i "S90ien" og til neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Fint med svart. Møkka synes ikke så lett, så man slipper å vaske hver dag nedi der. Pluss at med svart så blir fokus rettet mot motoren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Med den farga du har så kanskje det hadde vært greit med svart ja, hadde vell kommet til å lyse opp motorrommet med den farga. hehe Møkk? Skal da ikke være sånt frammi der? damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 DFR: Spørs jo om du skal håre opp motor rommet da :popcorn Hvis du lakker motor blokken samme rødfarge som bilen, også lager litt røde-detaljer på topp dekslet evt. høyglas polerer litt av det også, høyglans polerte trykk rør med blå silikon-slanger også legge lednings nettet inn i inner skjerm. Da tror jeg rødt motor-rom hadde vært penest :) Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 DFR:Spørs jo om du skal håre opp motor rommet da :popcorn Hvis du lakker motor blokken samme rødfarge som bilen, også lager litt røde-detaljer på topp dekslet evt. høyglas polerer litt av det også, høyglans polerte trykk rør med blå silikon-slanger også legge lednings nettet inn i inner skjerm. Da tror jeg rødt motor-rom hadde vært penest :) Mvh: E-K Racing skal ikke håre opp motorrommet så voldsomt, målet er at det skal se rent og pent ut med lakkerte motordeler osv, skal ikke ha blå samcoslanger osv og masse jålegreier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Begynnet å montere delene sammen.. haaater formen på s60R'n i forrhold til s90 fangeren!!! Devil Men blir vell bra til slutt! yodude Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg