BurnPr00f Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ser ikke bort ifra att jeg henger meg på. Med 740GL-power :-) Jeg vil og være med, å prøve å drifte med den lusekjørte gullpilen :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 wtf? helpme ÆSJ!:deng :ass :pisser: BMW :aug: førr faan! angryKEBAB!!!!!!!!!:eek: BMW er gode biler :worshipbm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 passer m46 fra 240 rett på en b230et i 740? Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Du må flytte over "spakstellet" og muligens flensen på utgående aksling. Ellers er det vell bare plug-and-play. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Du må flytte over "spakstellet" og muligens flensen på utgående aksling. Ellers er det vell bare plug-and-play. flensen? mye styr det da? skal kjøpe ei girkasse der jeg får med pedalsett,girkasse,mellomaksling og svinghjul.. skal bygge om fra automat skjønner du Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 For å få av flensen er det ei mutter i enden som må av, så er det bare å "tæsje" den av. Men du må vell ha mellomasksling fra 240 med OD, tror ikke du kan bruke den fra 740. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Fant et fint bilde jeg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Likte det bildet :D Lurer på om jeg skal legge det med når jeg sender inn søknaden min? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hehe, ja det var ikke dumt... lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvorfor ha 5 når man kan ha 6 sylindre? Jeg personlig syntes 5syl har en rå lyd som bare v10 slår.jeg hadde valgt 5syl istede for 6.men sikkert mange som ville valgt 6syl og. er vel nesten bare audi og volvo som bruker 5syl????????,maaaaaange som bruker 6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jeg personlig syntes 5syl har en rå lyd som bare v10 slår.jeg hadde valgt 5syl istede for 6.men sikkert mange som ville valgt 6syl og.er vel nesten bare audi og volvo som bruker 5syl????????,maaaaaange som bruker 6. Helt enig..! 5er lyd er rått..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 6 er med turbo gir den grommeste lyden. Synes jeg! Pluss at når man trimmer, så er hver kubikk hjertelig velkommen. Mere HK og NM happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 BMW er gode biler :worshipbm Ka du tru? :assman Ska' vi sloss? -Er cosworth som er gode biler! Elsker ford sierra jeg!!! ÅÅÅ, får ståtiss bare jeg ser en sånn! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Tror nok BMW har kommet litt lengre enn Volvo når det gjelder motor. BMW og Honda er i teten når det gjelder motor, det er ikke å komme unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 6 er med turbo gir den grommeste lyden. Synes jeg! Pluss at når man trimmer, så er hver kubikk hjertelig velkommen. Mere HK og NM happyhappy 6 syl lyden til volvo er ikke det råeste,den kan samenlignes med mosart symfonier av all musikk.supra derimot,den har lyd som en 6èr skal ha. Men husker da jeg hadde en del filmer av den sølvgråe be-4-you volvoen. det var lixom sån `møøøøøø` psjjjjt` ( psjjjjt=poppoff) jeg er veldig glad i høye turtall å gromme lyder. det finnes jo ingen behov får å plage den 6èrn,drar jo like godt uansett.Så den har betraktlig mer NM. Men 5syl er litt mer hissig å gir mer lyd,det beste for meg som liker lyd å turtall er vel 4syl.men er litt mer stil over 5syl....Men maaaaaaaasse posetivt med den motoren du mener,selve looket på motoren er konge. (mine meninger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg