ealoken Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 gull da Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hmmm var en jeg pratet med som var med på et slikt prosjekt men skulle selge det. Var her i norge. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hadde vært feeettt med V10 da. hehe. men er det realistisk da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Veldig bred forran og mye vekt vil jeg tro. Men kappe bort noe ting så blir det nok plass ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 bredere en V8 ? ja lengden er en case.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvem skal kjøre på Våler da? Blir nok ikke kjøring på meg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ser ut til at jeg kanskje skal på bana. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 passer tempføleren fra rødblokk i hvitblokk femmer?? Trenger å få signal inn på et originalt 940 dashbord, kobler jeg opp den originale så blir tempnåla bare stående å slå (vibrere) Noen lure tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 passer tempføleren fra rødblokk i hvitblokk femmer?? Trenger å få signal inn på et originalt 940 dashbord, kobler jeg opp den originale så blir tempnåla bare stående å slå (vibrere) Noen lure tips? borr et hull/gjeng opp og sett den i termostathuset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 faar nuh snart Mustangen min igang igjen, saa eg kan selge den, for aa kjoepe Volvo igjen :p men.. det jeg lurte litt paa.... jeg fant en Volvo jeg sikler litt etter, virker denne verdt aa kikke paa? 1988 Volvo 760 Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hei er det mye jobb/kostbart og bygge om en b230e til turbo.... eller hvor mye må man gi for en ft motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ft motorene er blitt ganske billige egentlig.. tipper en 10 lakser så har du en med komplett ledningsnett, som aldri har vært rørt til trimming og slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 10 lakse. Hvor? Da må du vel til sverige, da må man betale toll, frakt +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 må man ta av toppen for og finne ut om den er portet eller går det ann og se det uten og ta den av.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Du kan kjøre et fiberoptisk kamera inn gjennom innsuget og inn til toppen. Eller om du ikke har slikt utstyr så kjøper du deg et par nye innsug/avgasspakninger og tar av eksosmanifoil/innsug og titter inni om det er gjort noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg