Gå til innhold

Streetracing i tronheim i går

Ranger emnet


300ZX

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med de om at stokvik hadde parkert den isuzuen... skal litt jobbing til for å få en rb25 til å ytte d samme som stokviks bil.. Er det 4hjulstrekk hadde det vel vært vanskeli de første 3 gira da det bare spinner men over 150 hadde det vel vært moro ;)

Sant stokvik:):) hehe... Stokvik har jo hatt kjørekurs i sverige i hele vinter og er visst blitt drittrå til å kjøre nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de om at stokvik hadde parkert den isuzuen... skal litt jobbing til for å få en rb25 til å ytte d samme som stokviks bil.. Er det 4hjulstrekk hadde det vel vært vanskeli de første 3 gira da det bare spinner men over 150 hadde det vel vært moro ;)

Sant stokvik:):) hehe... Stokvik har jo hatt kjørekurs i sverige i hele vinter og er visst blitt drittrå til å kjøre nå... :)

OT: Hvem er han stokvik? :P Han må da ha mye med penger?

Topic: Mangler bilder ja! hadde vært rått og sett :D

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg og på... hvem er egentlig han Stokvik? mente ikke jeg var så lite informert om hva som skjer i bilsammenheng....

 

Navn å slikt trenger vel ikke å henges ut her til alle substanser,håper dere skjønner det. Tenkte jeg bare måtte si det før noen postet det. :deng :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder av stokvik??? :)

 

Nei takk.. det er det INGEN som vil se.. knock

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 17 poster med navnet stokvik nå så han kan vel umulig bli mere navnsatt i denne posten... Er det sant at han spiller hockey elr? Hørte d av samme fyren som sa at han har vært på kjøreskole i sverige til selveste quarnis(han fra getaway filmene(trur jeg:)) Han ble visst så god at han hang på han dere quarnis... Blir d getaway i trondheim nå da kanskje????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår