vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 noen bilder av golfe og gamlegolfen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg HATER å bli tatt på senga! Ser du er tidlig ute med snøplogen ;) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Arghh, vwgolf2, jeg vil ha en clean golf! :D Alltid pent å se på bilder av din :) Har en GL på handa nå, bare gått 156k ;) Vel vel, nå er det vel slutt på høstbilder fra meg, ligger 10 cm snø her nå :p Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 høstbilde fra dalstroka innafor (15 minus) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Var heftig kaldt på mårran ja :D hehe... Sleit litt på morran i dag med non dører og sånn på min. Silikonstift neste ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Haha. måtte brekke opp døra mi med en hammer idag tidlig. Ingenting er som gummipakninger som sitter smelt fast i døra :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Haha. måtte brekke opp døra mi med en hammer idag tidlig. Ingenting er som gummipakninger som sitter smelt fast i døra :D gruer meg til mine dører fryser fast. regner med at det er gummi paknignen som fryser sammen å at det er stor fare for å rive di løs og ødelegge di som som man ofte står å rykkker å drar. er ikke så lett å få tak i slike til min bil lenger. hva kan jeg gjøre for å forhindre at akkuat di gummi pakn fryser. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 De har sikkert silikonstift på nærmeste bensinstasjon :) Klin det på listene, og de fryser sannsynligvis ikke fast ;) Sleng ut noen bilder av bilen din da! Gamle granadaer er tøft! Hehe, hadde 12 minus her for et par dager sia.. Er nok i nærheten av 10 akkurat nå, er beinkaldt ute! Nei, da er det godt å sitte inne med "For A Fistful Of Dollars" og :popcorn Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Arghh, vwgolf2, jeg vil ha en clean golf! :D Alltid pent å se på bilder av din :) Har en GL på handa nå, bare gått 156k ;) Vel vel, nå er det vel slutt på høstbilder fra meg, ligger 10 cm snø her nå :p takk takk :) bare å kjøre på med golf det! argh..snø er ikke morsomt når man er ute å kjører aviser hver natt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Nei brabus er vel bare de som er trimmet osv? Jeg vet ikke så mye om smart..Men de felgene der passer vel din uansett? Med kant og alt! ;) Brabus er en brabus-utgave, orginalt 101hk 120nm (Mener jeg) Vannavkjølt intercooler osv. Min er chippa + kn, mellom 110 og 115hk og 180-190nm og 60kg lettere :) Men de passer de ja. Bare sinnsvakt dyre.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Her er kjerra mi da:) Dette er før frontruta blei satt inn, men men Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Tok et par bilder ikveld av bilen min.Tatt med telefon så ikke den beste kvaliteten,men,men!Dette var også siste turen,står innendørs nå,uten skilter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Tok et par bilder ikveld av bilen min.Tatt med telefon så ikke den beste kvaliteten,men,men!Dette var også siste turen,står innendørs nå,uten skilter! Har den noensinne hatt skilter da? :) Ser ut som prøveskilter.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg