Gå til innhold

Høstbilder av bilen din

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha. måtte brekke opp døra mi med en hammer idag tidlig. Ingenting er som gummipakninger som sitter smelt fast i døra :D

 

 

gruer meg til mine dører fryser fast.

 

regner med at det er gummi paknignen som fryser sammen å at det er stor fare for å rive di løs og ødelegge di som som man ofte står å rykkker å drar.

 

er ikke så lett å få tak i slike til min bil lenger.

hva kan jeg gjøre for å forhindre at akkuat di gummi pakn fryser. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert silikonstift på nærmeste bensinstasjon :) Klin det på listene, og de fryser sannsynligvis ikke fast ;) Sleng ut noen bilder av bilen din da! Gamle granadaer er tøft!

 

Hehe, hadde 12 minus her for et par dager sia.. Er nok i nærheten av 10 akkurat nå, er beinkaldt ute! Nei, da er det godt å sitte inne med "For A Fistful Of Dollars" og :popcorn

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arghh, vwgolf2, jeg vil ha en clean golf! :D Alltid pent å se på bilder av din :) Har en GL på handa nå, bare gått 156k ;) Vel vel, nå er det vel slutt på høstbilder fra meg, ligger 10 cm snø her nå :p

 

takk takk :) bare å kjøre på med golf det! argh..snø er ikke morsomt når man er ute å kjører aviser hver natt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei brabus er vel bare de som er trimmet osv? Jeg vet ikke så mye om smart..

Men de felgene der passer vel din uansett? Med kant og alt! ;)

 

Brabus er en brabus-utgave, orginalt 101hk 120nm (Mener jeg) Vannavkjølt intercooler osv.

Min er chippa + kn, mellom 110 og 115hk og 180-190nm og 60kg lettere

 

:) Men de passer de ja. Bare sinnsvakt dyre..

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår