audison Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 YES!!!!!!!!!!:dude: Golfen skal ikke selges allikevel!! Fikk overtalt dama til ikke å selge Golfen. Tok en test med en barnevogn i bagasjen. Nå kan jeg beholde den JIPPIIIIIII (Hmmmmm var det noen som sa tøffel.............. det var det jeg tenkte...) Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Flott det da! :) Skal du gjøre noe mere med den da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Bra det, for den golfen var stilig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Jonte Flott det da! :) Skal du gjøre noe mere med den da? Niks... Golfen blir nå konebil! Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by audison YES!!!!!!!!!!:dude: Golfen skal ikke selges allikevel!! Fikk overtalt dama til ikke å selge Golfen. Tok en test med en barnevogn i bagasjen. Nå kan jeg beholde den JIPPIIIIIII (Hmmmmm var det noen som sa tøffel.............. det var det jeg tenkte...) ah.. kunne jo sagt i fra litt før så kunne jeg fortalt deg det... 3x10" subber og barnevogn går fint i bagasjen på en liten golf :) :D (faktisk ganske gøy når pjokken på 2 år sitter baki å sier "PSJ!" :D :D :D :D ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Silverboy (faktisk ganske gøy når pjokken på 2 år sitter baki å sier "PSJ!" :D :D :D :D ) lol lol lol HAHAHA kjempebra:D Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg