Lysfjord Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Da jeg er litt nyskjerrig på hvordan det vil se ut med hvite felger på min bil spør jeg herved om det finnes en hyggelig sjel der ute med de rette kunnskapene innen potoshop som kan shope over Compomotiv MO felgene over på min bil? Jeg har egentlig mine tvil om at det vil se bra ut med hvite felger, men samtidig så er jeg som sagt nyskjerrig. Men nettop derfor spør jeg om noen vil ta på seg jobben å shoppe litt. ? Bilen min: Felgene: klarte ikke å fiinne bilder av felgene som var helt rette. Kom gjerne med andre ideer til felger som kan ta seg ut bra. Er på utkikk etter 16" - 17". På forhånd takk. Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ikke spør meg om det e nokka du vill ha annerledes hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Takk maaa...... Syns egentlig det så tøft ut. Noen formeninger, noen? Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 bare investere i bremser da, så er alt topp :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Takk maaa...... Syns egentlig det så tøft ut. Noen formeninger, noen? Hadde sett bedre ut med hvite om bilen var hvit og hadde litt bodykit, men meget pent uansett :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hadde sett bedre ut med hvite om bilen var hvit :) Nei! hadde du skulle lakert den skulle du hatt den svart/en mørk farge.. å slengt på hvite Compomotiv MO å mye senk.. det er knall:D fin bil du har.. syns den blei fet med hvite felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ser jo nå at bilen din er ganske senket fra før da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labe92 Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Takk maaa...... Syns egentlig det så tøft ut. Noen formeninger, noen? syns d dærre så bra ut æ!! :) Siter Today Tomorrow Toyota! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg