Gå til innhold

Få av setetrekk ?

Ranger emnet


Empty

Anbefalte innlegg

Sliter med å få av setetrekket på min Golf -85 mod. Noen tips ?

Vaieren til å få fremover har ryki så jeg må finne på et eller annet...

Et lite tilleggsspm. Hvordan er det mulig å få litt grommere lyd for ikke så mye peng. Har ikke lyst på noe som høres milevis unna, men bare litt mørkere lyd når jeg kjører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få av setetrekket på min Golf -85 mod. Noen tips ?

Vaieren til å få fremover har ryki så jeg må finne på et eller annet...

Et lite tilleggsspm. Hvordan er det mulig å få litt grommere lyd for ikke så mye peng. Har ikke lyst på noe som høres milevis unna, men bare litt mørkere lyd når jeg kjører...

skru av hele seteryggen slik at du kommer til de små metallhakene på undersiden av ryggen.. når disse er bendet opp, er du godt igang.. men er et skikkelig helvettes arbeid ass..

 

letteste er da å bare drite i wiren og ta tak i den flappen der nede som styrer vippen.. fort gjort, og lærer for metoden ganske bra slik at det går like fort..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skru av hele seteryggen slik at du kommer til de små metallhakene på undersiden av ryggen.. når disse er bendet opp, er du godt igang.. men er et skikkelig helvettes arbeid ass..

 

letteste er da å bare drite i wiren og ta tak i den flappen der nede som styrer vippen.. fort gjort, og lærer for metoden ganske bra slik at det går like fort..

Høres ut som om du snakker av erfaring ? :)

 

Har lest at det er mulig å borre i luftfilteret, men vil jeg miste noe særlig effekt som følge av dette ?

Tar gjerne imot flere tips om hvordan få litt grommere lyd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

letteste er da å bare drite i wiren og ta tak i den flappen der nede som styrer vippen.. fort gjort, og lærer for metoden ganske bra slik at det går like fort..

 

bra flere sliter med det samme... ;) alle mine faste passasjerer begynner å få dreisen på det nå, men skulle gjerne fått fiksa det jeg også.. kan sikkert fjerne fjera og tape opp haka så du slipper det da, men om du kræsjer så går vel setet fram i dashen...

[ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo

[x]-87 Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår