rioi Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 genialt :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 genialt :hammer Takk... Om noen trenger deler er det bare å skrike ut........... Selv trenger jeg funksjonene til å åpne og lukke luka bak ( for de som velger pro net) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tilfeldigvis lyst å kappe ut kanalene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tilfeldigvis lyst å kappe ut kanalene? Tja.... Jeg trenger jo den kanal delen som er på "henger" siden etter jeg kapper den da. Kanalen rett under fører døra er gjennom rusta, men andre siden er fin mener jeg på . Skal ta å se hva som kan brukes. Hvor mye er det snakk om da...... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er det noen som har slike deler? (om man velger pro net) Alt til luke funksjonen på bilen jeg har mangler :hammer Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Nå har jeg vært på Essen messa i Tyskland å handla deler til caddyen og golfen min:) Komplett TUV godkjent senkesett til caddyen:) + mye annet stash som hører med .....hehe Om det er noen som er interessert i TUV godkjent senking bak på caddyen er det bare å ta kontakt. Tenkte jeg skulle få et mekanisk verksted til å lage opp noen som er prikk like mine med samme nummer og alt.... Fikk også ordna skilt der nede GTG (grand turismo gasser) ideen fikk jeg fra han Dan på vacn forumet... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 selvsagt interessert... pris på slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 selvsagt interessert... pris på slikt? Vet ikke enda... Tenkte jeg skulle undersøke med et mekanisk verksted og høre hva de sier. Blir vel billigere om vi blir flere, skal selv ha det på hengern en gang i tiden Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Det var många trevliga delar du hittade på mässan. Vem är det som tillverkar den fina sänkningen du hittade till bakaxeln? Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Det var många trevliga delar du hittade på mässan. Vem är det som tillverkar den fina sänkningen du hittade till bakaxeln? Hallo... Jeg handla det fra http://www.bullock-style.de Kontakta dem på mail før jeg møtte de på messa Prøvde så vidt å montere den tingen bak i dag. Så ut som å fungere ganske så bra den. Slipper å sveise om fester og bremseholderen på bakstillinga. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Mulig og få sett noen bilder? Er også intresert i et sett sånna ;) mye er det dem senker foresten? Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Mulig og få sett noen bilder? Er også intresert i et sett sånna ;)mye er det dem senker foresten? Har ikke noe bilder av det nå... Han jeg snakke med sa senkesette mitt skulle senke 140mm, men hvor mye bak vet jeg ikke enda. Når man først har fått det godkjent er det jo bare å bygge opp med stål under bak da...... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Her er litt bilder av ting som blir fjerna... Batteriholder, spylertank, tank til frostvæske og masse andre hull Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Sveisa igjen hullet.... Pent brukt panser selges! Bruker det man har:) Test av kromfanger:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Så bra ut når du sveisa igjen de hulla. Så ut som om du hadde peil også. Tenkte på det samme på min når jeg stod og kikka på'n igår.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg