The cowboy Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Er litt (les: veldig) sugen på å bytte ut min lille feil hjuls trekk nå.. så jeg lurte på om noen her viste om en fin bil fra 85 og opp med masse..eller nok hvertfall..med hester.. og bakhjuls.. og ikke minst.. jeg har et krav om at det ska være manu giring... prisen jeg kunne tenkte meg er fra ca 20 - 55K! ønskede bilmerker er: BMW Ford Nissan Mitsubishi (?) Toyota Honda og jeg må vel nesten skrive volvo oxo..bare for å få noen treff..hehe :) Ska sjekke rundt på nette og i aviser i fram tiden..men om det er noen her inne som oxo kan hjelpe takker jeg med stor T! ps: Amcars taes oxo i mot med stor takk.. men der trenger det ikke å være manu!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Ninja sin crx er jo vanvittig feit.. 65k Eller's så har vi jo denne Mazda rx7'en med turbo 2 motor til 55k http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=235975 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Dersom du liker å skru så har jeg en 1985 BMW 745 til salgs. Veldig fin bil, men trenger ny toppakning. 20 000 kroner! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 lekebilen til suggen er vel fortastt til salgs... det er en fet sak. og ikke kom å klag på at det er så mange som har volvo. likheten med den og en vanlig volvo er interiør, ekstriør, littegran rust og at det står volvo på motoren. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7372 Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 heh.. sku jaggu likk å hatt rx-7`en ja.. hehe.. men fikk ikke opp nettsia te den da :( men men... og dinglevims.. tar jeg ikke feil så har jeg sett den bilen din før.. svart bimmer med lyst skinn interør og med hemoride gir..hehe.. så nei takk!! :) hehe men jeg takker for tipsa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg