oyvfoss Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Er d noen her som vet hvor jeg kan få bestillt fluoriserende lakk i mange kule farger...?? tenkte jeg skulle lakke subb kassa mi...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 trur de har det på foliatech.. der har de masse sånn nOOB styling. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Pantax trur de har det på foliatech.. der har de masse sånn nOOB styling. så koselig du er da.. n00t.. oyvfoss: Det blir sikkert kult! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Bauer så koselig du er da.. n00t.. oyvfoss: Det blir sikkert kult! Var jo ikke sånn ment da... men hvist du overdriver! da står jeg ved min sak.. Se mujaffa`s bmw!! Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Pantax : det er snakk om en forbanna SUB kasse. Ikke en hel jævla bil. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Pantax Var jo ikke sånn ment da... men hvist du overdriver! da står jeg ved min sak.. Se mujaffa`s bmw!! Ok, sorry :):):) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Pantax Se mujaffa`s bmw!! Nå er jo det bilde p-shoppa da. Felgene går innfor skjermene. Og vinga har "bare" en etasje. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffa Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Det kan vel ikke være så vanskelig å skaffe seg fluoriserende lakk da....!!! Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 sjekk ut norenco.no. er bare 4 farger der da! oransje,hvit,svart og rød(som er knall rosa)må sikkert ringe inn og si hvilken farge du skall ha!får ikke til og velge farge på hjemmesiden deres!! eller så kan du ringe til maler butikker!de har som regel lakk bokser med fluoriserende lakk!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Luna har også dette. Se http://www.luna.no . Har artikkel# 511516007 (Blå flouriserende), 511516106 (Rød fluoriserende), 511516205 (Gul fluoriserende), 511516304 (Orange fluoriserende), 511516403 (Rød fluoriserende). Her finnes også andre kule "effektfarger" (aluminium, rustfritt, bronse...) :D Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Mr.Stream Nå er jo det bilde p-shoppa da. Felgene går innfor skjermene. Og vinga har "bare" en etasje. To etasjer var det visst. Men dritstygge eksos da. Her er originalen: Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Tror dette blir rått jeg. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Pantax Var jo ikke sånn ment da... men hvist du overdriver! da står jeg ved min sak.. Se mujaffa`s bmw!! Det var litt av et tørkestativ.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg