mazdaturbo Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 &0-1 stemmer.. bremsa 535 med en sånn på 8v så du bør greit klare 550 holder til 600 og hvis du har effektiv motor.. Hva slags turbintrim kjører du? p?? størrelse på eksoshus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Håhåhå..dette er en så rå bil!! Blir spennende å høre tall nå Dre. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 veit da fan åssen trim jeg har, man ar 84 værtfall. turbinhjulet er 65mm ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Normalt sett liker jeg virkelig ikke gamle volvoer... MEN FY F*** for en RÅ bil!!:D Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 JESS DA! liksom ferdig med bilen da så klarer søskenbarnet mitt på 12 og rygge i den med jordbilen sin mens jeg var borte da! er fan værre enn det ser ut også, pressa inn skjermen 4cm! da blir det hellakk i vinter også da. bilen er kjørt på bremsing nå, håper alt funker altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 :( Synd det der, men gleder meg til å høre tall:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 kan vel lakke den opp til lista hvis ikke skaden er höyere oppe bare maskere midt på hullene etter ferdig lakking sette på lista ser ikke det:-) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Tydeligvis ikke meninga at bilen din skal se folkelig ut... Hvis du bare hadde matta den ned de gangene du har lakka så hadde det vel vært 1cm med lakk på den nå. Ser ikke ut til at du er så heldig at du kan lakke fra lista og ned heller, er jo faan meg bølka helt opp der skjermen går inn mot vinduet. Er ikke lett å få lik den fargen der heller (transparent dritt) Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 liksom ferdig med bilen da så klarer søskenbarnet mitt på 12 og rygge i den med jordbilen sin mens jeg var borte da! er fan værre enn det ser ut også, pressa inn skjermen 4cm! da blir det hellakk i vinter også da. bilen er kjørt på bremsing nå, håper alt funker altså! han fikk vel juling da vel har vel ikke lappen heller:deng Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 det blir nok hellakk for 4de gang da! akkurat nå jeg var ca fornøyd med åssen den var å da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hva skjedd med han fyren som bulka bilen da? juling?:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 nei men jeg gikk på bilen hans med slegge å det gikk så fordeler og forgasser spruta! jeg så han ikke på hele dagen, satt inne å grein trur je. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 haha, tror nesten jeg hadde gjort det samme:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kill_elo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Jævlig synd med den påkjøreselen altså! Spesielt med en så strøken bil! Men jeg lurer på en ting, hvilken veiv er det du har? Har et lite prosjekt på gang selv, så skulle gjerne vist hvilken du/flere bruker? Siter '98 VW Passat 1.9 TDI [X] '94 Audi RS2 [X] '76 Volvo 242 langtidsprosjekt '88 Volvo 240 fjasbil '01 BMW 320D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 i år har jeg SPM 90mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg