Gå til innhold

Skal kjøpe Golf, trenger tips?

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

heisann.

skal se på denne golfen på søndag, og vil bare sjekke hva dere golf folk mener om den. Skal ha den som en prosjekt bil som skal være ferdig til jeg blir 18. Av det eiern har fortalt er det rust på dørene(skal sikfte de til 88 dører), bakluke(skal sveise igjen bakluka), rust under hjulbue bredderne/kanaler og rust under 90 fangerne(spesielt ved tauekroken). Bilen gikk igjenom EU kontroll i år med null feil. får også med to interiører. Det orginale GTI interiøret og Corrado interiør. Motorn har visst begynnt å få ventiltikking. Vet ikke hvor alvorlig det er om det går bort ved å bare skifte olje eller om man må gjøre noe mer. Er det mekansike løftere på denne bilen/motoren? så hva synes dere? er den verdt 15 000?

untitled32ya.jpg

Bilder av bilen:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=843617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hente en bil 10 timer.

2. Rustsveise en bil 1000 timer.

Så det du mener er at jeg ikke burde kjøpe bilen? eiern sier at det kun er overflate rust og at han har hatt på no rust middel over rusten. skal hvertfall dra og se på den og ser den helt jævli ut så blir det ikke kjøp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du mener er at jeg ikke burde kjøpe bilen? eiern sier at det kun er overflate rust og at han har hatt på no rust middel over rusten. skal hvertfall dra og se på den og ser den helt jævli ut så blir det ikke kjøp:(

Tror han sier at du skal kjøpe Stuntman sin. Det gjør iallefall jeg!:)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rust er som regel værre en det ser ut til, nesten uten unntak!!!

sikkert flere her som kan skrive under på den??

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at man ikke bør la avstand stoppe deg til å kjøpe en bedre bil, pga. alt arbeidet du må legge i den dårlige.

Du må så klart ta en nærmere titt på denne blå, få med deg noen som har peiling på bilene om du ikke vet så mye selv.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner...

skal hvertfall dra og se på denne blå her og er det sinnsykt mye rust så driter jeg i den. da tar jeg kontakt med deg stuntmann;)

DO IT! :thumb Jeg har hvertfall ikke noe rust p skjule. Den er sinnsykt bra stand. det er jo en 20 år gammel bil. så kosmetisk er det jo, Men du snakker om hellakkering. da skulle den bli strøken. Det er ikke noe overflate rust eller skjult her, Jeg kjører rundt uten baksete og tepper.. Har ikke sett noe selv. Jeg kjøpte bilen for å bygge den opp.. Så det eneste som var viktig for meg var å få fatt i en orginal GTI og rustfri.

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider