Golfer`en Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Heisann. Skal kjøpe sidekjørt til Golf`en min, noen som vet om eller har link url til en evt webshop eller webside der de selger sideskjørt som passer golf Gti =) hadde vært glimrendes hvis noen hadde dette.. Her er et bilde av bilen min Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 AST performance har noen Rieger skjørt som to stykker hjemme har. Synes disse er meget kledelige. Søk på ast. De har en hjemmeside ett eller annet sted. Søk. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Her er siden www.astperformance.com Du bør uansett ringe de for siden er ikke oppdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfer`en Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Tusen takk for informasjonen. Visste ikke at AST Performance hade hovedkvarter i Bergen! Noen som vet adresse eller hvor i bergen de holder til?? Stod ikke på siden deres. Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Du kan åsså sjekke ut disse: http://www.autospar.no (M3 look skjørt) http://www.norskbildelsenter.no (G60 hjulbuer+G60 kanalskjørt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 www.powerzone.no De har ikke noe tilgjengelig via web shop nå, men give them a call. Rieger ! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Tusen takk for informasjonen. Visste ikke at AST Performance hade hovedkvarter i Bergen! Noen som vet adresse eller hvor i bergen de holder til?? Stod ikke på siden deres. Fyllingsdalen. Stikkvei mellom biltilsynet og fagernes yachtklubb. Vet ikke helt ka det heter der. Bønder i byen vet du....:D Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg har Rieger "m3" skjørter. Min bil er 5 dørs , men de fås til 3 dørs også. Jeg kjøpte dem på Tuning.no ( TSI tror jeg det heter) Se "ny bilder av bilen" for bilder. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 sleng ut fler bilder av bilen da :) ser ganske fiin ut jo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Du må få ut flere bilder ja :) Men må få slenge til at slike vinger ikke er helt min smak :/ Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfer`en Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Heisann igjen. Takk for stikkbeskrivelsen til BMW324TDa anngående ATS Performance;) ER alltid kjekt å få kritikk enten det er godt ment eller mindre godt ment =) jeg har dessverre ikke flere bilder av bilen min ennå, men når jeg har kjøpt meg sideskjørt skal jeg få låne meg et digi-kamera av en kompis. Så håper jeg kan få slengt ut flere bilder etter hvert som det forbedrer seg. Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Vær så snill å fjærne den vingen!;) Ellers så den fin ut:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfer`en Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Hehe, nei, tror jeg skal beholde vingen. Liker den jeg=) Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 ja! ikke fjern den! :) blir bra sammen med skjørtene... åssen fanger har du forran? rs2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfer`en Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 vwgolf2 stemmer det, har RS2 fanger med gitter foran. Tror selv det blir bra når skjørtene kommer på plass. *Gleder seg fælt*. Har Jetta lykter, 4kantet med avlange blinkere under=) Har du bilde av din bil vwgolf2? Post et bilde eller to da:) Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg