Gå til innhold

Forsikring på 1300...?

Ranger emnet


thjemaas

Anbefalte innlegg

Jeg har en 1966 modell boble, som er i ganske grei tilstand. Derfor vil jeg ha full kasko på denne, i tilfelle det skulle skje noe.

 

Dermed ringte jeg if, og siden jeg er nordlending er det ikke ofte jeg blir målbundet, MEN når den ellers så hyggelige damen klarer å bryte uttav seg at hun skulle ha ikke mindre enn 16.227 nypussa norske kroner for den gamle 1.3 literen....(wtf!) Da er det vell ikke så veldig mange som klarer å hikse opp noen fornuftige setninger =)

 

Derfor lurer jeg på hvilke forsikringselskap dere andre bruker, og hvilke prisklasser er det dere betaler?

Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt*

Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*
Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*
VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*
(Volvo 242 b230a..80-mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som en pekepinn kan jeg vel nevne at jeg betalte 4000 med full kasko på faren min med 70% bonus og bruker under 26.

 

 

Ellers kan du jo ta å ringe ett selskap og ta en reiseforsikring, en innbo... da er du oppi ca. 1000,- så koster det vel 1000 for fullkasko via en eller annen klubb..

 

 

:P

 

Sånn ellers så sende æ salgmeldinga i mårra

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Synes det der hørtes mye ut... Jeg skulle få fullkasko på Einseren min til under 2 lapper når den ble veteran... Full kasko nå koster til sammenligning ikke mer enn ca 4lapper.. Jeg er 27 og bosatt i bærum.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hei! jeg har ei 1303S med full kasko. greit nåkk den står på fadern å han har 70% bonus å der er vel 5000 i kjørelengde men der betaler jeg kunn 1100kr.

Vesta ruler :)

 

NB!

Din bil tegnet på din far = forsikrings-svindel.

Lurer på om du fortsatt synes Vesta ruler når du får skade og de nekter erstatning...

Du sparer heller ikke bonus!

Hilsen cj

 

c¨,)

 

'01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant

x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking

x '84 Volvo 240

 

...oppstarteren av:

-= forsikringstråden på forumet =-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bil skal være forsikret på bruker, men bilen skal være registrert på eier og bilen kan ikke forsikres på annet enn eier.

Men hva da hvis man disponerer/låner en bil over lengre tid(år++)

Forsikringsverdenen er bare fusk...

Hadde forøvrig bilen registrert på pappa med full åpenhet ovenfor forsikringa og forsikra på han

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hør hos gjensidige om forsikring.. Ringte IF å hørte på forsikring på en 95-modell audi a4 quattro. De skulle ha 51.000,- i året! Hallo sir æ bare! no har æ jo bare 20% bonus, men det e jo helt sykt.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jeg har nettopp forsikret min 1300s om måtte betale 9000 får delkasko på gjensidige. tror ikke det er det rimligste du får tak i men det var det selskapet som familien har.

Men i den så er det ungomsagift eller noe. dvs at du betaler 1500 ekstra hvert år i 5 år. så får du igjen 7500 når du fyller 23 år;)

dersom du ikke har vært i noen ulykker eller annet.

Marius Jansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår