petter_707 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hellothere Hei jeg lure på om det er noen som kunne tenke seg å modde min fete Daihatsu Charade CS. http://i16.photobucket.com/albums/b44/petter_707/DaihatsuCharadeCS.jpg Kunne tenke meg å ha den svart eller hvit som den er nå, med felger i samme farge som bilen. Tusen takk for arbeide vis noen orker. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hvordan skal vi modde den når vi ikke ser felgene engang? er det meningen vil skal finne et annet bilde av samme bil? :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 trenger ikke å se felgen vell.. brushe eller klipp/lim ny fanger funker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ja d er kansje viktig med felgene. :thanks Her er et til bilde. Det er fronten og venstre side på bilen. Det er en bulk i døra der så det kan vel bli vanskelig + at bilen er litt skitten. Gidder ikke vaske den :D http://i16.photobucket.com/albums/b44/petter_707/DaihatsuCharadeCS2.jpg Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 trenger ikke å se felgen vell.. brushe eller klipp/lim ny fanger funker... selvfølgelig, du kan jo sette en supra på taket og med det samme, men det var nok ikke det han tenkte på, han misforstod litt bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ja det går nokk ann. hadde ikke tenkt meg en fette stor spoiler eller felger. Jeg holder på å kjøpe noen gamle gullfargede felger til bilen. De har son gammel bmw eiker stil. Jeg tror de vil passe ganske bra på bilen. Jeg får vel sjekke tråden senere i kveld og se om det er noen som har orket å fikset på verdens beste bil. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Denne kan bli fet :D skal ta den etterhvert jeg får tid ! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 happyhappy YES, endelig en som har sett skjønnheten i min bil. Du er nødt til å være i slekt. :D Det er supert at folk stiller opp, folk er foresten venlige her på forumet. CHEERS cheers Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 kan sikkert prøve meg på denne skjønnheten jeg og! :P du skal ikke dømme bilen på sitt karosseri, er ikke det ordtaket er a? EDIT: som du kan se i Signaturen min så har ikke jeg hatt veiens skjønnhet nei! :P Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 m'm Den transporteren er vel heller ikke av de vakreste, men den kan fort bli det. :thumb Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ja den kan bli men jeg måtte kjøre min på høgger grunnet gjennom rust av allt mulig! tror plasten hadde begynnt og ruste og jeg! :P Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Min 10min mod. Er ikke god i dette. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 aaaaaa zzzz Våknet nettopp, la meg etter at jeg hadde skrevet den siste reply'en. Men ska si jeg våknet når jeg så bilen min!! :D For meg ser det ut som copy og paste, men nå ser det ut som rema 1000 sin filosofi slo ann. offtopic: Jeg er fortsatt trøtt og det er ikke noe mer jeg har å gjøre i dag så jeg legger meg. Det er en rammemadrass seng og det e helt utrolig å ligge på GOD NATT! cheers EDIT: Jeg brukte bildet du lagdet i mitt avatar. Bare si i fra vis du ikke vil at jeg skal bruke det dær. Men takk for bildet. ps: jeg har nå fått en mer utfyllende profil. god natt igjen!! Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg