Skillz2k Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 motoren min er begynt å bråke og jeg trodde det var litt frieksos i en skjøt under bilen.. Når jeg la meg under så fant jeg ut det kom fra rundt turboen. etter litt søkingen virker det som om det mangler en pakning eller at 2 av skruene ikke er skrudd skikkelig til.. kan nemlig stikke et skrujern inn der og begvege den i 2 av kantene.. står godt i det ene hjørnet.. Er litt ny på dette og vet ikke om den skal stå hel i turboen der men jeg antar det. 1 er hvertfall der hvor skjøten er løs 2 er downpipe/eksos anlegg 3 er turbo er det her feilen ligger? noe som er ødelagt/ mangler? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 etter å ha startet motor og lagt meg under å presset sammen turbo og eksos på dette stedet ble lyden mye lavere og det betyr vel at det er der det må være.. Hva kan ha skjedd og hvordan kan jeg få dette fikset? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 skru av turboen å skift pakning da:) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 skru av turboen å skift pakning da:) Skal det være en pakning der? er hvertfal ingen der nå Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 skal nok ikke være pakning der nei.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg