MSpeed Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jada. Inspirert av alle de andre postene her på forumet så begynte jeg på et prosjekt idag.. planen er å ha bilen svart med krom/sølv detaljer og krom felger.. Har ingen bilder av bilen før jeg startet men den er helt lik denne: Så var bilen demontert. Felgene på de siste bildene der er de jeg lurer på å bruke, med mindre noen vet om noen andre felger eller steder hvor jeg kan kjøpe felger? Har planer om å lage et bodykit også, sånn VIP stil som de har i Japan, men vi får se;) Så imorgen blir det en tur til Biltema for å kjøpe sparkel, sandpapir og lakk:) Beklager dårlig kvalitet på bildene. er tatt med mobil Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Kan bli bra dette! :) gleder meg til og se flere updates.. :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Dette blir tødt vettu! :thumb Er felga fra den do-lock skylinen eller no?:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Fælt så mange som driver med slike prosjekter da :P men du har vett :D MB POWER :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Så folk trodde kanskje jeg hadde glemt denne her:roll: neida. har bare vært for lat til å gjøre mer på den, men nå! har jeg fått en masse deler fra tuning18.com så nå er jeg igang igjen. Kamelon lakk er også bestilt! har desverre ingen deler nå da deler av bilen ligger ute i boden og tørker etter at jeg hadde på litt grunning, men noen av nyhetene nå blir ny frontfanger, ny eksos og endel annet. gled dere! denne her kan bli rå!:hammer Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Tøft! som sagt tidligere: gleder meg til update! :D Ikke slurv for mye! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Sånn ser den ut nå Det som er gjort med bakenden er cleana den. skiltgrop fjernet.kan på bagasjelokket fjernet og tanklokket fjernet holder også på med å cleane dørene som hadde den øverste og nederste delen for hverandre Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dell ruler!:P Veldig bra prosjekt,håper dette blir bra..etter hvært.Bare sleng ut bilder. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hvor får jeg kjøpt bilene dere holder på med? Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ja,masse mer bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg