Gå til innhold

Skyline og supra på strømmen

Ranger emnet


Kenito

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rart hvor mye oppstyr det skal bli av ikke.no,, det må neves at det finnes mange spreke audier rullende på norske veier, og det kunne helt sikkert ha vært en spenende utfordning, men den kvelden ble er rolig kveld..

 

 

ivan er bare nerd..hehe..ekte blondy..han burde hatt silikonpupper han...hahahaa...blir iallefall fett når bilen hans er klar...satt på med den før den ble satt i garasjen og faen den gikk as..hihihih....Ivan..takk for montering av dvd spillern i saaben :wave

 

Haha,, jævla møkkamann, hvor mange ganger har jeg ikke sakt, at du bare skal gi faen i de fantasiene dine,,, vet du liker blondt, men meg får du ALDRI ;)

bare hyggelig, vi må plagehverandre imens vi kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he kjørte godt fra den volvo s40'en der , er det en 2.0 turbo . Jeg kjørte vinrød 200sx ,kjørte omkapp fra lillestrøm å til karihaugen.kul tur..

 

 

volvoen var nok bare minste motoren..tror jeg...leiebiler er fine streetmeetbiler...hihi..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke meningen å "bitche" men synes denne tråden gikk litt av temaet.. :iconsm

 

Er ofte sånn, når folk ikke klarer å la være å bli ufine eller tøffe i trynet når de gjemmer seg bak et forum :cool:

 

Jeg kjenner eieren av Supraen, og jeg må si det er en herlig bil! Har drømt om en slik bil selv! :thumb

Spør du meg kan ikke noe tyskerskrammel måle seg mot noe sånt EVER!

 

EDIT: Nederste avsnitt var IKKE ment til deg Kenito, men til de/den som forteller andre hvor kjip den er når de ikke har et fnugg peiling på hva de snakker om selv :)

Er lov å ha egne meninger, men meningsløst pjatt om ting de tydeligvis vet heller lite om, blir for slitsomt å lese i lengden.

Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte sånn, når folk ikke klarer å la være å bli ufine eller tøffe i trynet når de gjemmer seg bak et forum :cool:

 

Jeg kjenner eieren av Supraen, og jeg må si det er en herlig bil! Har drømt om en slik bil selv! :thumb

Spør du meg kan ikke noe tyskerskrammel måle seg mot noe sånt EVER!

 

EDIT: Nederste avsnitt var IKKE ment til deg Kenito, men til de/den som forteller andre hvor kjip den er når de ikke har et fnugg peiling på hva de snakker om selv :)

Er lov å ha egne meninger, men meningsløst pjatt om ting de tydeligvis vet heller lite om, blir for slitsomt å lese i lengden.

"tyskerskrammel"...?? hmmm christer da... mener å huske at sist gang du satt på med meg så gnåla du noe jævli om at jeg måtte finne frem del 2 av vognkortet og begynne å fylle ut...?? hehehehe.... cheers

Palm :boxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"tyskerskrammel"...?? hmmm christer da... mener å huske at sist gang du satt på med meg så gnåla du noe jævli om at jeg måtte finne frem del 2 av vognkortet og begynne å fylle ut...?? hehehehe.... cheers

 

:w00t wtf? puke :eek: bullshit

 

WTF!?!? :???: Eller?

Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår