oWe Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Kommer til å legge ut litt info om mitt lille prosjekt Golf GTD... Litt dårli bilde men... kommer bedre etterhvert... Gjort til nå: Egentlig veldig lite... 7,5x17 O.Z felger på Marangoni 225,45,17. (felgene på bildet er byttet ut og er til salgs) Hva som skal gjøres: MASSE :) Stay tuned! Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hva er målene på de brukte felgene? Og hva skal du ha for dem? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 De er 7x17-tommer... Den ene felgen er det en liten sprekk i, men det går ann å reparere. Greie vinterfelger. Forrige eieren på bilen bodde i oslo så det er noen merker etter fortauskanter. Skal bare bli kvitt de asap... 1000-1500,- Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 nah... om de er så skadd så tror jeg ikke jeg gidder :9 Om ikke du kunne fått et prisoverslag på reprasjon så de er flotte igjen? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hva slags OZ felger er det? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Felgene jeg har på nå er O.Z Palladio Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Kanskje jeg skal fortelle litt om planene med bilen da... hehe Tuning: Chip-tuning - Artracing Dumpventil - Artracing K&N Luftfilter Cat-back 4x90mm H+V Nye bremser (kan jo være greit å få stoppa igjen også :p) Intercooler? Styling: Zender RaceR komplett kit Solfilm Frontlykter, sota Baklykter Lyd: MDS 6,5" Neodynium Power (kjøpt, men ikke montert) Kenwwod DDX-8027 dvd-spiller En eller annen forsterker... hehe Forslag/innspill mottas med takk :) særlig når det gjelder forsterkeren. Elementene er på 240WRMS. Skal montere forsterkeren i hattehylla, så må jo se litt årleit ut også.. Nye bilder er på vei. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg