detuktioner Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 en cab er som oftest en GOD del dyrere enn en vanlig en, spesielt disse med clipper styling og generelt de andre også(som jeg har sett iallfall) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 ja? skjer det noe?:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 ja? skjer det noe?:) tviler på at vi får se noe mere av denne cabben før til våren :D Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 tviler på at vi får se noe mere av denne cabben før til våren :D Du er inne på noe der ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Noe, kommer... Jobber akkurat nå med GT'n, men hva, hvordan og sånn? Vel, time will show.. hellothere Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 tviler på at vi får se noe mere av denne cabben før til våren :D Snakk for deg selv... jeg skal se på den flere ganger før våren iaf hellothere Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Idag har NOEN vært og henta clipper-stylinga på cabben, og bilen er nå 100 kg lettere... :cab Fant litt rust i høyre hjulbue... Men litt må man regne med... assman Bilen ser litt naken ut nå, synes jeg... :volvsmile Og cup-felga er også solgt... :thanks Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 samme prosjekt bil he he, hatt den siden jeg var 18.. skal du ha av styling nå da? tatt den ene sia jeg,vet du hvem som selger karmann? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 samme prosjekt bil he he, hatt den siden jeg var 18.. skal du ha av styling nå da? tatt den ene sia jeg,vet du hvem som selger karmann? :hammer Vi får se hva som skjer, skal jobbe litt på denne innimellom med prioriterer GT'n til neste sesong. Golf Cab er alltid fine prosjekter med store muligheter... cheers Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 hadde vært tøft å se en golf1 cab med hard-topp...sånn bortsett fra at det ser vell mye ut som en vanlig en men, u get the point.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Har lagt ut prosjektet for salg. Prisant. 8000/bud Ring for info. 98081700 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Har du gjort noe med den, bortsett fra å ta av clippersettet og felga? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Har du gjort noe med den, bortsett fra å ta av clippersettet og felga? Nei, ingenting er gjort. Bortsett fra at jeg har skaffa nye hjulbuer. Prisen er justert til 6000,- og det er ferdig prutet. Hvis ikke selger jeg den bare i deler... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jepp, bare nysgjerrig :) Du får sikkert 6 for den. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 hvordan er taket? greit eller,vondt å se på bilder ,send på pm,er interessert hvis det er greit Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg