locktite Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Tar fler i morra i dagslys Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 pen bil. hvorfor ikke bare kjøre på med vanlig fanger med Vr6 leppe? angående deg Paj-90 så har jeg sett at firmaer selger forskjellige rs fangere til b3 og b4(som du har) men har jo sett b3'r me orginale b4 fangere så går sikkert med litt modifikasjoner. mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Zender fanger er heller ikke ett dårlig valg.. Spør Wabby :thumb Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 stemmer , har en Zenderfanger som skal monteres på Orginalfanger. Jeg har ikke noen bilder av hvordan den ser ut påmontert, men kanskje kurtemann har noe fra sin gamle bil. Om du er int kan vi sikkert gjøre en byttehandel med noe imellom, om du er int selvfølgelig. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er det mulig å montere VR6-leppe på min mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 stemmer , har en Zenderfanger som skal monteres på Orginalfanger. Jeg har ikke noen bilder av hvordan den ser ut påmontert, men kanskje kurtemann har noe fra sin gamle bil. Om du er int kan vi sikkert gjøre en byttehandel med noe imellom, om du er int selvfølgelig. Litt nedi her ser du den gamle bilen min med Zender fangeren: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=77261&highlight=kurtemann Ganske så kul fanger.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Fin fanger ja! Har du den fortsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er det mulig å montere VR6-leppe på min mon tro?Ikke uten modding, prøvde med en GL-lippe fra Golf 3 på min '95 Passat, og det går ikke. Den passer på hele fremsiden, men svingen er litt krappere på Passaten, pluss at lippa ikke går helt bak til hjulbua. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Lurer på hva passaten min ligger på i pris. 1991 mod 170000km ny overhalt g-lader for ca 2000km siden. Lader 1bar. Skinn inntreør, dietrich grill og rs-fanger, skrudde bbs rm felger. Er vel verdt en 30-50k sånn ca.... men er vanskelige å få solgt disse da er langt fra "ettertraktet" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Fin fanger ja! Har du den fortsatt? Er jeg som har den nå, men ting har stått litt stille på manglende tid osv... Men ser ut til at jeg har kanskje fått tak i et sted der jeg kan lagre ting, så da får jeg i allefall hentet fangeren i Risør og ned til Kr.sand Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg